Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seúterý
Autor
101g
Sedím v zakouřeném pajzlu na Malé Straně. Zapíjim morbidní úterý. V žilách mi koluje koktejl krve, piva a rumu. Když tu se náhle objevil. Náhodně dokonalá podoba mě samého či jen opilecké zrcadlo mé fantazie?
"Kdo jsi?...a kde ses tu sakra vzal?"
Chvíli mlčí a pozoruje mě...pak odpoví
"Jsem nikdo...pouhá existence ničeho a vzal jsem se tu z tebe."
"Blbost, nic takového neexistuje."
"Ano...neexistuji. Jsem jen v tvé hlavě."
Jsem moc zničený na to abych pochopil.
"A co chceš?"
"Já..nic. Ale ty by si měl chtít...změnit se"
"Nechci, jsem spokojený"
"Nejsi. Jsi smutný a nešťastný, tiše pláčeš nad svým ubohým životem"
"NIC O MNĚ NEVÍŠ!"
"Vím o tobě vše"
"KECY!"
"Umřeš."
"Všichni umřou...i Chuck Norris umře"
"Umřeš sám"
"Nebudu první ani poslední...a vůbec...mně je jedno jak umřu. Žiju teď!"
Zvedám se od stolu a mířim ven...pryř od sebe.
"Počkej, neodcházej!" volá za mnou mé futuristické-halucinační já. "UMŘEŠ"
Dveře se za mnou zabouchli a bylo ticho. Konečně. Je mrazivá listopadová noc. Z hořící oblohy začíná padat sníh. Pár kroků a chuť na cigaretu.
....
Poslední co jsem slyšel bylo hlasité kvílení brzd. Do očí mě bodla ostrá světla.
...
Teď ležím uprostřed silnice v hustém roztoku alkoholu a krve. Je mi zima. Jsem sám. ...Žvára jsem v unáhleném odchodu zapoměl v tom pajzlu.