Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seChvilka...
26. 11. 2008
9
31
2962
Autor
naira
Chvilka
pozornosti
stačí
a máme křídla ptačí
vznášíme se do nebes
užíváme si to
může se to stát zítra
dnes…
…chvilka
nepozornosti
stačí
a také máme křídla
a možná
se vznášíme…
…možná
do nebes
a to se může stát zítra
a taky
dnes…
…
31 názorů
Básničku, protože se jedná o jeden z pojmů, kterým se súfisté zabývají.
P.S. třeba se naskýtá otázka, jestli si můžeš chvilku udělat, každý slovo je afinní tím směrem, kam zrovna nemíříš:-)
Rajmund: díky za tip.. jo a těmi výklady nebudeš myslet asi onu ,,básničku''ale mý posl.odpovědi, že? ..a hmm...zrovna súfijské? ( :-ˇ
pathagonia: ..zdravím zemi vzdálenou, díky za zastavení, akorát nechápu přesně význam slova hutnosť -hutnosť je v slovencine oznacovane to,cim sa pri zeleznych rudach klasifikuje ich tvrdost,odolnost...ale asi budeš mysliet slová z ktorých sa vytratila hustota/čaro/život...
slovak: ..Ďakujem,že si pochopil podstatu mojej myšlienky,a že to berieš ako kúzlo k tomu,aby sa naša myseľ zahľadela do neznáma.. a za t.;)
macecha a neroušek: ..díky moc a omlouvám, že jsem se někým nechala vyprovokovat..normálně se mi to nestává..
aleš-novák:..moc díky....omlouvám se za sebe, díky za tebe, nenechávám se takhle unést... ale asi už bylo na čase...za více...
Armin Tamzarrian
27. 11. 2008Armin Tamzarrian
27. 11. 2008Armin Tamzarrian
27. 11. 2008aleš-novák
27. 11. 2008
nekdy staci chvilka...
a je z toho
kluk jak buk
a nebo holka jako sirka:-)))/**
vždy se najde, kdo nerozumí a proto radši pošpiní, možná si uleví, ale nesmíš se nechat odradit, takových je tu víc, je třeba postavit se jim čelem a to umíš...
já jsem pochopila moc dobře- obrácená tvář života a smrti .... ***
neroušek: ...nelze nic dodat... ..díky za podporu! ...a jsem ráda, že nás písmáků i nijak ,extra prosperujících' je víc než takových...Arminů...;))
Neroušek musí souhlasit s Nairou,je to fakt špína a ne kritika ta od Armina.*
Armin Tamzarrian: . ...hmmm....bla bla opět...a žádný dílo u tebe...jen vylívání zlosti z minulého.....nebo sis musel už ze zoufalství změnit nick? ...nebo si nemáš jak jinak léčit komplexy...nemáš čím překvapit? ...nebo nějaký jiný problém...nebo je ti málo, nebo moc.... mě se můžeš svěřit...klidně...možná bych tě překvapila...pokud to nebude jen o tom samém...že tu budeš jen plít...nebo ani jedno z toho...pomalu už mi dochází nápady.... jestli jsi vyhozený, nebo přejmenovaný, tak možná trošku chápu ale jestli nový tak naprosto ne....a ani nevím o co se snažíš....jestli ovšem o něco....vůbec...! ..jo a jsi tu správně...? ...? já jen jestli ses nespletl...? :)))))
Eunuch:..hmm...přesně jak jsi řek...jen chvilkový nápad na pár slůvek psaných jen tak a myšlených tak jak jsi řek...že bys pochopil to co jsem chtěla říct tím ,,skoro nic"...protože jinak píšu prý až moc dlouze...ale po svým... ...díky za zájem a tip..;)
neroušek: ..díky za chvilku a za tip...;) (hm..podle toho ,kývání'či jak to mám brát..:) jsi se nad tím zamyslel snad...) ...;)
Armin Tamzarrian
27. 11. 2008
No stát se to může:)Roztomilé miniaturi, psané jen tak, ale to neznamená, že je to blábol ba naopak