Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePrvní cena
19. 01. 2009
2
13
1972
Autor
Knihovník
Osamělost, první cena za jedinečnost ...
13 názorů
napr. ked mne povedia, ze som jedinecna, nech mi povedia v com. avsak mam svoje slabiny, ale poznam svoje kvality.
jedinecnost je vlastne vlastnot, ktorou sa potacame zivotom. povahova crta- napr. som jedinecna v manipulovani ludi ( v dobrom slova zmysle)
Krempi - jistě, to nepopírám. jen tak se zamýšlím k čemu by mohla vést absolutní jedinečnost a tím se i zároveň ptám, zda je tedy právě ona jedinečnost věc ke které chceme směřovat. Jak říkáš, je to na diskusi, no a já rád diskutuji :)
Petrusha - nj. když tu ale je, rád ji využiji. Ať tak či tak, myslím, že budeš ušetřena ...
aha ... i tak sa mi zdá kategoria citát na literárnom serveri ein bischen mimo ...
ale tak čo už so mnou
zabite ma
je to vsak diskutabilne, lebo vsetci sme svojim sposobom vynimocni. a aj ten najvynimocnejsi jedinec ma iste veci spolocne s okolim...
Je to narážka na jedinečnost osobnostní. Tedy vyvedeno do extrému, kdybychom byli natolik jedineční, že bychom neměli s nikým prakticky nic společného, mohli bychom se stát osamělými, jelikož by nám nikdo nerozuměl/nemohl rozumět.
Neříkám že je to obecná pravda, ovšem se domnívám že na tom něco je.
Je to má myšlenka, kterou jsem měl potřebu vyjádřit citátem.