Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLhář
10. 11. 1999
1
0
2042
Autor
rybka
Falešná omluvenka
od lékaře
ukradené věty
z bible
a z televizních reklam
skládanka
špatně poskládaná
zapadá
kdekam.
veci nachádzame, veci strácame
každý deň sa niečo naučíme, každý deň niečo zabudneme
neviem, mám dojem, že si mi tak pocitovo príbuzná...
vidieť, že nechceš rýmy za každú cenu, ale cítiš ich potrebu uzrieť svetlo sveta
Hej, to je o tom v čem žijeme - v přetvářce. Je to povedené (tohle není lež). :-))
Jéjej, vždyť to je jasné !!! Všichni lžeme, odevšad a všude, ale všechno je relativní, nejen černé, zlatá rybko. Líbí. Jsi tak výstižná a přitom kluzká!!! Miluju rybí pomazánku :-)
...a tak si tak řikám: je to atak, není to atak, je to tak a tak... a pak si říkám: nebuď stahovačnej... a tak se mi to dost líbí...
...a tak si tak řikám: je to atak, není to atak, je to tak a tak... a pak si říkám: nebuď stahovačnej... a tak se mi to dost líbí...
... přidávám vlastní názor - kritiku... na počítač, který mi nějak blbne a moje plky zdvojuje do nesnesitelnejch objemů... takže sorry rybko...
... přidávám vlastní názor - kritiku... na počítač, který mi nějak blbne a moje plky zdvojuje do nesnesitelnejch objemů... takže sorry rybko...