Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJe špatné, když muž pláče?
Autor
Tony.cs
Jak jste úctyhodné Sochy z kamene. Ve své mlčenlivosti a důstojnosti.
Jak jste krásné a bezstarostné.
Poníženě se vám klaním a s mírným chvěním v hlase se vás ptám.
Je špatné, když muž pláče?
Je špatné, když se muži vtisknou čisté jantarové oči přímo do srdce, jako palčivá cejcha slabosti?
V dávných dobách slavných Vikingů, kteří v hodovních síních opěvovali statečnost, chrabrost a sílu, bylo by to špatné?
V dobách barbarských keltských kmenů, kteří u táborových ohňů zpívali písně o hrdinských činech a statečnosti nepřátel, bylo by to špatné?
Nebo i naši bojovní předci a statečné severské národy nechali se okouzlit krásou jantarových očí?
Vy to víte Sochy z kamene. Byli jste u zrodu prvních slz.
Tak povíte mi, zda je špatné, když muž pláče?
Nebo to nevíte?!
Vy samy jste slzy nikdy nepoznaly. Stojíte tu celá tisíciletí a tiše pozorujete měnící se svět.
Měnící se podoby lásky.
Měnící se podoby krásy.
Měnící se podoby člověka.
Ale plakat neumíte.
Jak vám závidím Sochy z kamene. Vaši stálost a důležitost. Vaši bezcitnost a krutost v mé bolesti. Jak já vám závidím.
Možná jen ve vašich slzách je skrytá odpověď na mou otázku.
Tak roňte slzy Sochy z kamene.
Roňte slzy a otevřete mi brány vědění…