to vůbec netuším... tu míru zmařenosti a tak - já včil došla z práce a po krátké kontrole funkčnosti serveru odcházím o pár metrů dál dělat večeři :o)
ale to já vím, jen jestli stojí ta hodina a půl čekání na téma za několik zmařených životů. Já su klidné neb v 8 odcházím spořádaně čučat na Belmonda
no já su tu - ale vyhlašuju až... až... přece:o)
Úterý 16:40. Napětí vrcholí. na monitoru přilepení- Amadaeus, paní Hanka a toho třetího jsem zapoměl. To je drama. Taky jsem zvědav , kdy ti napíše muamarejk, že už to má ať ho nezapomeneš zařadit ( dělá to pokaždé a ještě se pod to podpisuje). tak koníku, kde jsiii????
Con gratulation ...morský koníku k výhre...v súťaži
budu to brát jako slova v původním význámu a maminka mi zakáže s tebou kamarádit ne?
a úplně miluji vytváření novotvarů, asi jako bych ti napsal , že ti gratupřeji nebo blahotuju
tož to si tak neber - to su vedle aj já kolikrát :oD
ale někdo mi nedávno napsal že vůbec nemetafóruju... a měl pravdu - zkus to nebrat tak moc jako obrazy ale většinou jako slova v jejich původním významu... to občas pomože :o)
jsem špatně definoval, nikoli tobě, ale tebou tvořeným vešovaným obrazům
a v čem mi jejdo nerozumíš? možu ti nějak pomoct? a jinak teda dík za gratulaci :o)
neřádku, já se přece nebála tebe... :o)
Hesiono, tož mi si třeba s eliškou uděláme výlet - ale až v létě :o)
já ti sice vůbec nerozumím, ale gratuluji, teda
koník: bez obav vyraž na Helfštýn, já tam nebudu, čili budeš v bezpečí ;)
Neboj, já tě budu čekat. A Čertovu studnu začnou čistit až v létě :oP
já vám tu všem teda děkuju - ale na ten Helfštýn se trošku bojím... co dyž mě tam potká něco nečekanýho? :o)
Též se přidávám se svojí gratulací! Až budeš mít cestu na Helfštýn, tak se zastav :o)
tak koníku, vím že to pro tebe bylo nečekané vítězství
ale musíš si na to zvykat bude to častější :)
řádkovi tip za soutěž
bylo avizováno akorát, že se vyhlásí asi později, ale neřeklo se kdy :) Takový trochu překvápko.. no ne? :))) Jinak díky :)
jsem, jako veš... ale stejně ne do stanu... tak co...
když dostaneš všimné šekem, musíš číst. Pokud nejsi líná...
všimné se nečte, všimné se počítá... když se napřed zaslouží... :-))
ano, jsem líný všimné číst :o)
gratuluji k vítězství koníku a jsi první amatér, který má tiskového mluvčího... nebo už jsi profík? :-)))
za chvíli dožene Karla Gotta...:o)
Gratuluji k dalšímu vítězství.
jsem rád, že můj první domov je druhým domovem mořskému koníkovi :o)
mořským koňům z Mělníka gratulují nezaměstnaní romové a vedoucí výkopové čety v čele !!!!
gratulace až z Madridu, pobavila jsem se před spaním ;)))
nemám brýle, kfo vyhrál? Baník? To je dobře
ano a v neposlední řadě gratulují i diváci v poslední řadě!:)
mno ale zas je to před celou nastoupenou jednotkou ;)
si mám jako gratulovat sama?! žádám opravu opravy!!!
OPRAVUJI: gratuluji jménem z mořskéhokoníkakoule :)
ó, ty neřádku... nač troškařit... rovnou jménem celé zeměkoule si moh! :oD
díky teda