Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJirka Par.(hodnocení politika)
Autor
goldene
-
Jiří Paroubek
Jiří Paroubek je jeden z nejvlivnějších politiků. Působí v česko sociálně-demokratické straně. A od roku 2006 je přecedou ČSSD.
Vzhled:
Vzhledově je Jiří Paroubek výrazný typ politika. Jeho charakteristické rysy jsou snadno rozpoznatelné a specifické. Ale neobléka nijak výrazně a originálně. Stejně jako ostatní politici a muži v jeho postavení se šatí do civilního obleku, saka a korektně barevné kravaty. Vzledově se nedá říct, že by vynikal. Vlastní přísný obličej s výraznými rysy a vyznačuje se také plnou až korpulentní postavou, která na něm prozradí spoustu věci. Není divu, že jeho podobizna bývá často formulovaná do různých karikatur například v kresleném sarkastickém komiksu v Reflexu.
Osobní projev:
Jiří Paroubek je také dobrým řečníkem. Je z pravidla možné, že má “charisma” tedy kouzlo osobnosti, které působí na druhé. Je to však názor vkusu. Jeho řečnický projev je jasný, sebevědomý, i když se při veřejném projevu před tiskem, nebo v televizi občas silně zapotí. Možná je to tím, že nedokáže svoje předvolební sliby splnit do posledního slova, nebo jednoduše nemluví pravdu. Každopádně si dokázal získat důvěrů lidí a nedávné volby do senátu to potvrzují. Jeho politická strana ČSSD si v senátních volbách vedla více, než dobře. Nejenom, že drtivě porazila ODS, ale také zabodovala téměř ve všech krajích v ČR.
Můj názor na politika:
Dle mého názoru, je Jiří Paroubek prototyp úspěšného muže. Dokáže občany přesvědčit o svých názorech, které bývají někdy až pochybné, ale v politice to není vyjímečný případ. Působí dynamicky, občas přesvědčivě a skromně. Kdybych měla shrnout svůj celkový pohled na něj, řekla bych, že by mě neoslovil. Na mě nepůsobí příliš sympaticky, ani charismaticky, ale neřekla bych, že mi jako osobnost v politice vadi, ani mi ničím nepije krev.