Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePomíjivost vs. věčnost
13. 11. 1999
1
0
3575
Autor
MM
tak jako cigareta změnila se v popel
i moje slova zanechají jen závan
ticho je rozfouká
papír zetleje
a ze mne se stane senilní stařec.
s další cigaretou
vzpomínající na...
.... fúú ....
Senilnim starcem nemusi byt nikdo.. Pouze zestarnes-li ve sve mysli, zestarnes i doopravdy...
Škoda jen, že se nedaj cigaretový papírky posílat po netu.
PS: To se ti to tam vešlo? To byl alespoň stovkáč ne?
PS: To se ti to tam vešlo? To byl alespoň stovkáč ne?
Tak nevím, jestli začít kouřit a nosit papírky po kapsách, kvůli náhlé inspiraci, nebo je to návod na to jak přestat, a začít ty papírky systematicky popisovat :-) Promiň hledám v tom poslání:-) Je to samozřejmě skvělá věc, fajn dílko, a přestaň úplně !!!
No, hlavně aby ses do toho zas nepustil, když už jsi našel ten papírek :-) :-) Život občas dokáže zetlít úplně stejně :-) :-) :-)
B.Ezejmenij
13. 11. 1999
Takže tys tu báseň ztratil a pak zase našel a pak si ji sem jako napsal a je jako o tom že tvoje b ásně jsou k ničemu jako cigaretový popel ale to se strašně mýlíš protože tahle je dost dobrá.
P.s.: Jak víš, že budeš senilní ?
P.s.: Jak víš, že budeš senilní ?