Jejda, Vildo - to jsem na ty tipy zvědav :-)))
Marek
tak jsem se na ty dílka díval, každému dám tip, že do takové ptákoviny nalezl, ale číst to nebudu, ani náhodou ( berte si příklad ze mě, píšu krátce a neotravuji vás na půl strany)
dobrá jejdo, dej mi pět tipů a možeš svědčit teda dyž chceš... (neboj Víťo, podělíme se ;o)
řádečku, todle sou dost zásadní otázky a problémy tu - být tebou bych to nezlehčovala teda! nebo by se ti kopce mohly stát osudnýma! :oD
škoda, víš co jsem se tě chtěl zeptat? Proč vlastně jako blbec sedíš u kompu?
martinez -jestli budeš dávat k soudu marvina za urážku, jsem ochoten ti to za 5 tipů dosvědčit
zatímco běhám po okolních kopcích, vy tu plkáte vo kravinách
to je život tohle... :))))
napsal - sou tu důkazy!!!
a eště sem chtěla podotknout, že morálně vítězím často... :o)
takže já su magor, Víťo?! no to sem to na postarší kolena dopracovala teda... :o(
:o)
K.K. - klidně komunikujme :o)
ja vim ze je to dobrovolni, ja nechci nutne tip, nebo dokonce neco vyhrat, chci jenom komunikovat a spratelit se s lidmi zabyvajecimi se literaturou
:) Kamil Kubík
VT - bude to nejspíš na Tobě :-))
Marek
tož já už su ze hry, Víťo... ledaže by paradajka napla všechny síly (a my ostatní jí daly po několika tipech každá - ale to je technicky nemožný, tož teda nic asi...)
:oD
no eště aby ne, řádku! :oD
pod martinez se podepisuji :)
Kamil: porota je složena z dobrovolného písmáckého lidu :)
ono neni moc v silách někoho zabývat se všemi díly, hodnotit je a kriticky komentovat, bohužel... To fakt chce dost času a většina lidí tu stejně visí jen tak sporadicky mezi prací a prací a písmoně berou jen jako realx...
K.K. - každý kdo přijde nový je na tom stejně - postupně se ti čtenáři nasbírají... musíš o sobě dát vědět... čtením ostatních a rozumnýma "kritikama" (nemusíš nutně tipovat, ale komunikovat :o)
to cita niekto dielka zaradene do sutaze? ja som tu asi tri mesiace a myslim ze nemam sancu, aspon mi napisate kde mam chyby a co delam spatne, potrebujem objektivnu a konstruktivnu kritiku a nazory.
dakujem (dekuju)
jejda: ale já si sáhnout snad můžu, ne? ... ehm...
Tak vidíš, ani ta avíza jsem nevyprodukoval, ještě že si všimli jiní :-))
Marek
Kdo tu bere jméno boží nadarmo? Na vildu a svaté obrázky nesahat!!!!
já bych zas na jejdu klidně šáhla... ale po mně se to nechce... :o(
ale jinak teda řádečku díky...
Ale vypadá to, že koník ti to už zařadila :)
holka šikovná je to, ještě že jí mám :)
Muamarek ... no... mně od tebe žádný avíza zatím nepřišly... tak nevim :)
Řádku, omlouvám se za počet avíz větší než malý, ale měl jsem trochu problém s pochopením pravidel, asi proto, že jsou příliš jasná (a nemyslím to ironicky, pravidla jsou vskutku jasná, jen mě musel koník nakopnout, než jsem měl taky jasno) :-))
Marek
ano, myslím že nás bude milovat... esi nás už dávno nemiluje... škoda že musím včil do práce, eště bych na řádkově náklonnosti zapracovala :o)
tož udržuj pozice, já se je vrátím zkontrolovat :o)
na jejdu mi nesahejte ...
:)
já myslím že já ti ho za chvíli počtem avízek vynahradím :oD
a řádek nás bude mít raz dva eště radši jak jejdu :o)
šak si možeš vybrat co napíšeš kerou formou... je to na tobě - jen dodržet ty tři témata a tři formy a máš na to přece týden - šak na chvostu je klid, ne? :oD
no tak já tě ocituju, ty sklerotiku: "já se držím zpravidla na chvostu"
a abys viděl, Víťo, že su kamarádka - tu máš obsah toho klipu :o)
hospoda: první balí smutnou první, druhý to sleduje a druhá balí prvního, ten ji odmítá kvůli první, objevuje se třetí ale nikdo si jí nevšímá, přichází třetí za první, ta ho nadšeně vítá a vykašle se na prvního, ten se jde omluvit druhé, která ho vezme na milost, druhý se rozhoupe a chce oslovit třetí, ta už má dost toho jak si jí nikdo nevšímá a sebere se a odejde, než k ní druhý k přijde... tak se druhý k vrací na svý místo a dál chlastá... :o)
já myslela do tý frajeřiny s jedním dílkem :o)
hnidopich sapro: a no jo furt :)
Ostatní: prosím, dodržujte v případě této koule pravidla pro zařazení. Ještě je pro jistotu v textu zvýrazním. Je pro mě problém to pak dohledávat, správně zařazovat atd.
Díky :)
tak doufám že mám u tebe tři tipy teda... nejmíň! :o)
báseň v próze, neboli volný verš... sladké.
dík..
..já to tušil, ale vyzkoušet jsem to musel.
:-)
Rabb: každý téma můžeš použít jen jednou.
vzhledem ke kvalitě většiny pravidelných soutěžících mi zvolená témata připadají opravdu obtížná.
teda řádku, tohle je super nápad. nezbývá než doufat, že soutěžní díla budou alespoň z poloviny tak dobrá, jako tenhle trojboj.
A jelikož mám celý příští týden volno, tak se pokusím zúčastnit :-)
(ale vážně, napsat tohle do zadání literární soutěže mi silně připomíná Kaťuščinu biomasu)
to je zajímavý, to "báseň v próze, neboli volný verš"... koukám, že se literární věda za těch pár měsíců, co jsem byl mimo, stačila posunout
napiš Rabbovi, že vyhrál a máš pokoj
a když si řeknu, že budu soutěžit, tak můžu využít třeba jen jedno téma na vššechny tři zadání.. nebo musím na každý zadání jedno téma?
super, řádku..
..povyšuješ soutěž na vyšší úroveň..
..teprve teď se ukáže, kdo je tu kapacita.. :-)
ty jo - hhhustý jako! (to mě naučila moja eliška :o)