Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepísmácká úvaha reklamní
23. 04. 2009
1
25
4629
Autor
aleš-novák
pokud jste
spořádaní čtenáři
navštivte
nově otevřený
Spořádaný klub překladatelů
upoutávku má na i hlavní stránce
soutěžit může každý
aktuality u autora "archiv SKP"
jasně, že to nepíšu jen tak
v soutěži je taky jeden můj
flák...
(ale soutěž je anonymní, tak vás nechám hádat...)
25 názorů
aleš-novák
29. 04. 2009
Nemotej do toho polské oráče, já mluvila o Asiatkách s něžnými prstíky přece :o)))
jejdavilda
29. 04. 2009
chceš říct, že by ti smrděla třeba taková thajská masáž provedená něžnou Asiatkou??? Nechce se mi věřit!!
jejdavilda
28. 04. 2009
Jejdíku, najdeš to tady:
http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=319207
jejdavilda
27. 04. 2009
Dobrý nápad, Edvine, už jsem se koukla na tu polskou veršovánku a fakt je, že i když máme Poláky v podstatě za humny tady u nás, není ten kontakt zase tak živý, abych se k výzvě postavila čelem a zkusila se s tím popasovat... A jsem zvědavá, co z koho vypadne a co na to ve výsledku autor... :o)))
Tož, a jak ty cizáky na svá skvělá dílka chcete upozornit? Já myslím, že by to šlo i tak, že my jim vyjdeme vstříc a začneme překládat JEJICH díla. Však oni - už ze zvědavosti, co jsme s nimi udělali - sem taky nakouknou.
založ teda klub překladatelů pro cizáky... už to vidím, jak se to tam bude jen tak hemžit překlady :o))))
jejdavilda
25. 04. 2009
jejda: To bylo jen na začátek - pro budoucnost plánuji hezké věci z cizojazyčných, tedy zahraničních literárních servrů, dosud samozřejmě nikým nepřeložené.
Příští týden zde bude polská věc, které mohou porozumět lidé neznalí tohoto jazyka. Vždyť polština je tak podobná!
aleš-novák
24. 04. 2009
no vidíš, a já furt nevím, kde hledat - ale jinak se hoď do klidu, na konto ti nemám co nasoukat, znáš to: jedna kapsa prázdná, druhá vysypaná :o))))
jejdavilda
23. 04. 2009
no tak asi začnu kapánek pátrat, protože jsem si nějak nevšimla... :o)))