Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAnděl
07. 05. 2009
3
3
1952
Autor
Petula
— ~ —
AndělTy pí*o!Póčkej! Si hluchá jako pytel!Krasavice se špínou za nehty se konečně otočila,pak splynuli s nesourodým davem.Kde se to tu furt bere?!Dvě dvacítky,obě „VOZOVNA MOTOL“.Lidé nechápoua přebíhají z jedné do druhé…Dva kudrnatí chlapi,tři ušaté tašky.Cigarety, chlast a potokolo nich, v nichVláčí své domovy přes koleje,oči do nepřítomna.Pohled „jinam“ se odrazíod stříbrošedého sila kanceláří.Mihotají se na něm slova„Anděl … obojek … země … řetězy … nebe … vina …“— ~ —„Vážení cestující … 35 let … Kačerov … dveří … historickou soupravou …“Zní nezúčastněně optimistický hlas z míst,kde býval skutečný Anděl,než právě kvůli metru padl.Čí je to vina?Padlí andělé s kudrnatými taškami … Cestující Kačerov, dveře 35 … Obojky let … Soupravy řetězů … Historická země … Vážení nebe …Čí je to Anděl?Růžové květy katalp nad tím vším mlčí – snaží se přežít…Růžová pírkaneslyšně padajína dlažbu hlučného Anděla.
3 názory
stormy???
To je hezká odezva...
A je vidět, že víš o čem píšeš.
Díky.
|||-_-|||
|||-_-|||
neboj se o mě, jsem nedaleko
na pavím vrchu, na dívčích hradech
a tam si lehám na vítr
tvůj anděl