Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVodník
31. 05. 2009
7
26
3633
Autor
FAE BOMB
Zoufalé strašidlo
Na topole nad jezerem,
zelený mužík se voběsil.
Fakt se snažil ze všech sil,
aby mě tim vyděsil...
26 názorů
Co přesně? Vodník je každopádně zločinec. Si přečti "origoš" báseň vod Erbena...!
Kdo se voběsí, tak se zpravidla posere a pochčije. Málokomu to však přijde k smíchu... Mě je toho vodníka skoro až líto. Utopil sice spoustu lidí, ale skončit takhle? Asi by měl dostat doživotí, ale tenhle konec?!
jejdavilda
01. 06. 2009
Nechci to nijak rozebírat, ale když vyleze zelenej chlápek z rybníka, tak mu dám pecku na čumák "pro uklidnění" a von spadne zpátky do rybníka... Když ale jedu po D1 a chlápkovi tam z pod prostěradla koukaj nohy jen ve fuseklích, protože ten náraz mu zul boty...
jejdavilda
01. 06. 2009
Zmáčknul jsem "aktualizovat", proto je to tu 2x. Uznávám, že verš A-B-B-B oficiálně neexistuje, ale vysloveně hnusný to asi neni...?! Obecně, strašidla jsou strašlivě strašidelný, jinak nikoho nevystrašej...!
jejdavilda
01. 06. 2009jejdavilda
01. 06. 2009
Jejdo, máš nějakej návrh, nebo jen tak plácáš do vody, momentálně bez Vodníka...?
Jejdo, máš nějakej návrh, nebo jen tak plácáš do vody, momentálně bez Vodníka...?