Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVěrné zrcadlení
04. 06. 2009
7
29
2540
Autor
Kiwagamo´ag
Věrné zrcadlení
V zrcadle když vidím
Co zbylo z mého ksichtu.
Trochu se stydím
A toužím po face- liftu.
Z pohledu jiného
Už nejsem žádný pásek.
U vlasu sivého
Snad snesu i pár vrásek.
29 názorů
aleš-novák
25. 08. 2009
klasik praví, že teprve vrásky učiní z hezké tvářičky zajímavý obličej... mluvil sice o ženách, ale třeba to platí obecně? (já se tím utěšuji)
teda alfi, tady sis vykoledoval, ůůůůůů, kde že to budeš viset?! :-)
No to víš, ženské v tomhle směru budou asi poněkud zarputilejší - něco jako zakousnutý buldok... :o)))
aleš-novák
08. 06. 2009
Se udržuju, co mi síly stačej, občas už z posledních sil, Aleši, ale nevzdávám to!!! :o)))
aleš-novák
08. 06. 2009
čučenka - já taky ne - ale to máš jedno - buď se po.... blahem, nebo hrůzou, podstatné, aby to splnilo účel, ne??? :o))))
no já nevím, tosco, já aleška ještě neviděla, tak abych se tam zas třeba nezdržovala furt.. esi je jako Connery :-))
čučenka - doporučovala bych na úlevnou komůrku - to to pak půjde samo!!! :o)))))
nevím, jak si připadá Connery, ale já aspoň trochu zatáhnu břicho, když lezu z vany :-))
Conneryho v koupelně, čučenko??? Nepřipadá si tam tak trochu jako šmírák? :o))))))
aleš-novák
07. 06. 2009
čučenka - neklesej na mysli, k Vánocům ti koupím holení a bude zase dobře....:o))))
aleš-novák
05. 06. 2009aleš-novák
05. 06. 2009aleš-novák
05. 06. 2009Kiwagamo´ag
04. 06. 2009Marcela.K.
04. 06. 2009
Nešil, Tuláku, chlapům sluší prokvetlé skráně i vrásky - se koukni na Conneryho, v Bondovkách vypadá jak jeliman a dnes je to krásnej chlap!!! *t