Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKolem dokola
26. 06. 2009
0
17
1996
Autor
Vasil
Kolem světa fičí.
Olejová skvrna křičí.
Lásko zastav!!!
Energii odstav.
Možná je tam propast.
Dokola a stále stejně.
Ona neposlouchá!!!
Každopádně nechce.
Obr zasáhne ji.
Láska zemře.
A tak znova lehce.
17 názorů
já bych řekla, že to je tragicko-lyrická báseň o zamilovaném kosmonautovi (kolem světa fičí) s úderným apelem na nutnost chovat se ekologicky (olejová skvrna křičí). Vyústění je jasné: ani na orbitální dráze láska dlouhodobé odloučení nepřežije, notabene znechucená pohledem na olejovou skvrnu!!! (P dodatečně)
Já se nevztekám. Já sem člověk jež snáší kritiku více než dobře. Jen prostě konverzuji od toho příspěvky také jsou :) hezkej den
aleš-novák
03. 07. 2009
Aleši-nováku piš si, jak je libo. A zároveň ti položím otázku, která by sice mohla být přirovnána k hodnotnější věci, ale nechme to být. Proč si myslíš, že je slečna Hanychová tolik vidět a pořád se o ní mluví? :)
aleš-novák
02. 07. 2009Květoň Zahájský
02. 07. 2009
vasil, zřejmě alernick. Jinak netuším kde vzal tak vytřibené vnímání toho, co se zde považuje za nej. Toto dílo má všech pět pé - pitomá je jen jedno z nich. Rytmus strašný, obsah strašný, zpracování hrůzostrašný...tuším že má kritka se rýmuje víc, než dílo samotné. Kolem dokola vzato, /p se nevyhnu. Pozitivně hodnotím font a absenci řvavých barviček...
Autorovu reakci na kritiku hodnotím tak, že tento autor poučitelným nebude a vydím ho jako vhodného kandidáta na pyjedestal příštího měsíce. Nechme se překvapit, třeba ještě bude překonán.
Autora nezajímá, co kdo říká. Autor se baví nad tím, jak nad ním kdo vříská. Pěkný den a vysvětlete mi někdo ty "P", bohužel nevím o co gou. Dikes
Tak toto je vskutku ťažké dielo.Až po viacerých pokusoch som pochopil, že sa jedná o plynový spor medzi Rusmi a Ukrajinou.Lásko zastav, energii odstav autor pravdepodobne počul z úst Putina.
Dokola a stále stejně, ona neposlouchá- to je jasný postoj Ukrajiny k výzve na zaplatenie dlžoby.
Obr zasáhne ji- apokalyptická vízia autora, čoho sme sa to dožili... (P)