Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBojím se věcí pod postelí
Autor
Odložené Dítě
Věřte mi, každý tam nějaké má. Mezi posmrkanými kapesníky, pavučinami, ohryzky od jablek, popřípadě mezi zbytky jiných poživatin, či věcí, jsou okem nerozeznatelné. Někdo je vidí přirozeně, někteří se je časem naučí vidět a jsou i tací, kteří o nich nemají ponětí celý život. Zpočátku mohou působit krajně nesympaticky, ale hned jak se blíže poznáte, zjistíte, že můžete být i docela dobrými společníky. Háček je v jejich děsivosti. Jisté věci jsou natolik děsivé, že je skutečně těžké pustit si je k tělu. Chtěli byste se jich snad zbavit? Jednoduše je vypudit z jejich teplého místečka pod postelí? Jen to zkuste! Prodejte postel a pořiďte si spacák. Suverénně nakráčejí pod spacák! Prodáte-li spacák a následovně zakoupíte rohožku, nacpou se pod ni. Myslíte si snad, že by Vám pomohlo stát se bezdomovcem? Ani náhodou, nepodceňujte věci. Je to s nimi stejné jako s hadem Uroborosem, požírajícím si svůj vlastní ocas, nekonečný koloběh věcí.