Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seObčanské sdružení Písmák
23. 09. 2001
0
0
1325
Autor
JiKo
V jakém stavu je Občanské sdružení Písmák?
Vio: Já od začátku do sdružení nechtěl vstoupit, jen jsem tomu chtěl pomoci.
JiKo, jenže jako nečlen mu už moc nepomůžeš a těmito otázkami už vůbec ne. Každý dělá co může. Já taky čekám, až ten, kdo měl zápis na starosti, jej zveřejní.
joo, to máš blbý, musíš víc trénovat vlastní vůli a učit se odříkání ... zkus si každý večer před usnutím desetkrát zopakovat: "nebudu zvědavý!
Bezejmenny
23. 09. 2001Bezejmenny
23. 09. 2001
Viz poslední Oldovo dílo o valné hromadě. Na ní probíhala registrace členů a na své úvodní stránce na něj měl odkaz každý písmák až do minulého týdne.
Podrobná zpráva se poněkud zdržela, neboť ten, kdo psal zápis, prožívá právě "honeymoon". Navíc probíhá zajišťování věcí, které teď nejvíc hořely (žádosti o granty, založení konta ap.).
a je to ... a už se nemusíme ani durdit:-)))) ... tak a ještě jednou uděláme "ham" a budeme napapaný:-))
Jedině za ty líbánky inventorovi odpouštím:))) Oldooooooo, potřebuju číslo konta:))) Jinak tuhle prodleva tamhle prodleva a tři měsíce jsou pryč než se stihnu otočit...:))) Já se znám... já se TAK znám...:))))))