Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePlyšáčkov:Plyšáčkov potřebuje starostu
Autor
Wondl
PLYŠÁČKOV
Plyšáčkov potřebuje starostu
Plyšáčkov už dlouho potřeboval starostu, tak začaly volby a přihlásili se do nich trochu víc známí obyvatelé z Plyšáčkova. Do voleb se přihlásilo pět plyšáčků, jeden se jmenoval zajíc Ben, ten druhý se jmenoval myška Erik, třetí se jmenoval králík Dan a čtvrtý se jmenoval medvídek Frank a pátý poslední se jmenoval pes Benda. Ze začátku se volby moc neprosadily, ale jak se to rozkřiklo mezi obyvateli, tak všichni vyplňovali hlasovací lístky. Kandidáti toho zase slibovali a skoro nic nedodrželi. Hodně hlasů měl zatím pes Benda. Byl to dobrý kandidát doopravdy všechno dodržel. Sliboval, že zajistí, aby na ulicích Plyšáčkova nebyly žádné odpadky a bylo všude čisto a na Plyšáčkovském náměstí budou růst ovocné stromy z kterých si každý může utrhnout ovoce. Zajistil to ještě než byl zvolen starostou. Nakonec se stal starostou. Byl i dobrý starosta ale jednoho dne ho oslovil jeden obyvatel z Plyšáčkovské vesnice a říkal mu:Pane starosto naše řeka vyschla naše vesnice nemá už vodu a je nám horko. Starosta se šel hned podívat a nevěřil svým očím řeka byla fakt vyschlá. Tak se rozhodl že načerpá vodu z Plyšáčkovského lesa protože v Plyšáčkovském lese je hodně vlhko a krásně takže se od tam dá čerpat voda. A zase řeka tekla jako obvykle náš starosta to zachránil. Protože starosta z Plyšáčkova vždycky všechno zachrání. Lidi s starostou Plyšáčkova byli štastní.