Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKde jsi má Agnes?
27. 09. 2001
2
0
1101
Autor
Krysař
Agnes, kde jsi?
K večeru se budím,
vůni tvou ještě cítím,
hledím a nevidím,
jen krysy a můj žal.
Krysaři!
Miluji Krysaře víc, než kdokoliv jiný!
Minule jsem ti nedal tip, ale dnes vím, jaká to byla hloupost! Říkám: Tisíc tipů... historie se opakuje... tisíc jich dát nemohu... a třeba by se změnily v tisíc negací...a jeden by byla urážka...
Starče,
budeš-li ochoten podívat se na autora s nickem Kolega,
rád si přečte tvou kritiku ve své úvaze o Dykově Krysaři.
Diana:
Už jsem tu
a je jen na mně
na jak dlouho a v jaké podobě
třeba zrovna ve jménu Svém či Kolegově
Dík za Krysařův výkřik, který dolehl od tebe až ke mně
ZBOŽŇUJI Krysaře Viktora Dyka a tebe už taky, neznámý Krysaři . Když jsi nenašel Sedmihradsko , přečti si tu část, kdy Kristián, i když to není řečeno, znásilnil Agnes a ona pak je šílená , protože čeká jeho dítě . Je tam taky taková básnička o sedmihradské zemi . Je to prostě u konce, to najdeš hned .
Jo, lituji, že tú nemáš tip tak ti ho dávám, třebaže bych ti jich nejradši dal sto .
Perdito, já jsem taky četl Smrt panenky a je toí SKVĚLÝ !!!!
Krysř není zas tak úchvatný, jak se na první pohled zdá. Vždy´t j to vlastně celkem vzato taková prvoplátková myšlenka, nijak extra nepropracovaná. No, ale dejme tomu - na Čecha to bylo dobrý :-)
Já četla Krysaře a ještě nějaký povídky (od Dyka) a moc se mi tam líbila Smrt panenky. Zkus přečíst.
Agnes se ukryla do tvých snů a je jen na tobě, na jak dlouho a v jaké podobě.
Litochowitz
25. 10. 2001
já bych teoreticky nalezla! je v každém z nás!ale krysy jsou jistější než agnes, ne?! ale nejsi z těch, co se spokojí s tím, co je?! máš pravdu! já taky NE! fandím ti!
Četl jsem jej, ale uspokojivou odpověď nenalezl Kovi. Cožpak to není poznat?