Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seUstrojili Jezulátko
28. 09. 2009
12
32
1595
Autor
Marcela.K.
Ustrojili Jezulátko
šatiček má dvě stě
Ustrojili
Oprášili
Papež je na cestě
Ustrojili Jezulátko
nebude mu zima
Kabát zlatem vyšívaný
proč mě nedojímá
Na hlavičku položí mu
korunku sám Papež
Slzy staří utírají
usmívá se mládež
Papamobil trochu zlobil
prý se špatně řídí
Hlavně když se po krajnici
tísní davy lidí
Ustrojili Jezulátko
Dary předali si
Nahý s hlavou nakloněnou
dál na kříži visí
32 názorů
Marcela.K.
26. 12. 2009Marcela.K.
24. 12. 2009
Hezky vyjádřená reakce na události posledních dní. Mám z nich podobné pocity.
Marcela.K.
29. 09. 2009
pekny. rytmus. oslovilo. a pokud nejsi verici ortodoxne. pak i pobavilo:)
blboun nejapný
29. 09. 2009blboun nejapný
29. 09. 2009
Příteli s nickem b.n.
vyskytují se pochybnosti, zda Mistr Leonardo byl skutečně ortodoxně věřící, či spíše volnomyšlenkář.
Vytvořit umělecké dílo, vyžaduje, kromě talentu, dokázat se "přiblížit" námětu. Ty jsi to na tomto obrazu dokázal.
blboun nejapný
29. 09. 2009Marcela.K.
29. 09. 2009blboun nejapný
29. 09. 2009blboun nejapný
29. 09. 2009
a jejejej. Mne z te basnicky prave smutno byt prestalo. Pripomina mi to husity:-)
tip*
Marcela.K.
28. 09. 2009
Přijel americký prezident, přijel Svatý otec. Oběma byla státem vzdána pocta přiměřená jejich osobě. Americký prezident mě nezajímal, Svatého otce jsem byl vítat. Každý máme svůj idol.
V Africe jsem nebyl, je tam ale mnoho řádových sester a bratrů za misijním a charitativním posláním. A nejen v Africe. Američané jsou taky různě ve světě. Jako vojáci.
Kiwagamo´ag
28. 09. 2009
Naprosto s tebou souhlasím. Pochybuju, že je bohu zapotřebí nějakého pozlátka.
Arnika Plazivá
28. 09. 2009Marcela.K.
28. 09. 2009
Také je mi smutno. Jak vzdálená je nám dobrá vůle, když nám mohou vadit nevinné radosti, které nikomu neubližují. Smrtelná vážnost porozumění lidí nikdy nepřispěla....
Marcela.K.
28. 09. 2009
Pro řadu hodných lidí, kteří usilují o dobro stejně, jako ty, je Pražské jezulátko významný symbol a navíc má velkou historickou hodnotu. Jistě, je to jen bezduchá soška. Nahý Kristus na kříži je také významný symbol, ale rovněž jen bezduchá socha. Když nerozumíš, neurážej. Není to totiž v duchu dobré vůle a v duchu úcty k lidem. Jsou vhodnější témata k sarkasmu a ke kritizování...
Jarmila_Maršálová
28. 09. 2009
Na první přečtení se mi to moc nezdálo, pak už jo. Ale... Ten na kříži je polonahý a korunku dal papež na nějaký polštář či co;)