Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMá tajná slova
24. 11. 1999
2
0
2156
Autor
castan
Provokace? Touhy a přání...
Řekni mi, vyprávěj, jak třeba zrovna mne miluješ, zkus mi chvíli lhát.
Povídej mi pohádku, budeme poslouchat hudbu.
Počítač vypneme a mobil dáme do nabíječky.
Pustím hudbu a postavím na čaj, zase se na chvilku zvednu a nebo i kávu, na co budeme mít chuť. A na zavřené okno necháme bubnovat déšt mraků z desáteho.
Práci hodíme na den za hlavu, neic se nezblázní a neuteče, jen já se zblázním a koupím třeba květiny. Chtěl bych je navonět parfémem, zdá se že tak málo voní... Schováš svou hlavu do mé náruči a necháš si šeptat pošetilá slůvka zamilovaných. A myšlenkami se budeme toulat po svých tělech a uvědomovat, jak moc se máme rádi.
A žádné jinotaje, ani skrývačky nenajdeme, jen ten azyl pocitů a krásy v celé své vznešenosti, bez kamarádů a kamarádek, jen tak jeden pro druhého. A budem si číst o sobě v knihách popsaných těžce čitelným písmem, kterému ani rodiče nerozumí, ani přátelé nejbližší.
A nebudu na nic muset zapomínat, protože krása znovu najde svůj smysl a najdu svůj cenový štítek v kaluži plné krve a zlata, od obou ušpiněný.
Miroslawek
14. 01. 2000
Nad nejkrásnějsí snění
je realita bdění
s láskou svou v náručí tiše
(radši jsem mlčet měl spíše...)
je realita bdění
s láskou svou v náručí tiše
(radši jsem mlčet měl spíše...)