Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Růže

21. 10. 2009
1
6
556
Autor
Jirka Vedral
RUŽE

Slunce ti vtiskne zlato do tvé kůže

červánky přidají barvu růže

a večer jak vše usíná

snese ti tu růži do klína

a když cítím pak jak sladce hoří

mé rty se do těch lístků vnoří

a jak tvé vzdechy jdou mi vstříc

tisknu se k tobě víc a víc

pak vyjde ti hvězda co jasně září

já vidím úlevu ve tvé tváři

a všechno ztiší se a zhasne

ach milá má to bylo krásné.

6 názorů

Miroslawek
22. 10. 2009
Dát tip
A mimochodem, kritiky se dopustím, až si ji tvůj text zaslouží. To se zatím nestalo a máš k tomu ještě dlouhou cestu.

Miroslawek
22. 10. 2009
Dát tip
Pro mne je zajímavé spíš to, že čím méně vůbec tuší, co činí, tím jsou odvážnější... ovšem alespoň avízo jsem si zasloužil, aby bylo možno předstírat, že hovoříš směrem ke mně...

Když jsem se díval na verše ostatních autorů, tak jsem byl až v rozpacích, jestli trochu té něhy, lásky a romantiky sem můžu vůbec dát, vy jste mě přesvědčili, že ano. Zajímavé, že čím slabší jsou vlastní verše kritiků (nebo spíše kritika, že Miroslawe...), tím je negace silnější... A čim jsou vlastní verše lepší, tím je i kritika příznivější :) Díky filemone a koloušku!

Miroslawek
21. 10. 2009
Dát tip
Jasné je mi velice, nemáš jasno v rytmice. A ty rýmy, běda, běda, pestrost slov je zdá se věda.

koloušek
21. 10. 2009
Dát tip
T*

filemon
21. 10. 2009
Dát tip
Áno, bolo to milé. Trochu romantizmu sem-tam nezaškodí.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru