Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePegásek (pozvánka na večer okřídlených koní a veršů v Brně)
Autor
Correggio
Uvádí brněnsko-šlapanická básnířka a malířka Jarmila Plotěná. Unitáři jsou vedeni v seznamu církví (jakkoli Unitaria může připomínat filozofickou společnost svobodně diskutujících, duchovně zaměřených lidí, z nichž někteří mohou a nemusí mít blíže k víře křesťanské, židovské či jiné), takže autoři, kteří by chtěli oslnit svým bojovným ateismem nebo vulgárními texty zdejší posluchače nenadchnou. Nejde ale o kostel, není nutno volit texty duchovně zaměřené. Možná to zní složitě - ale kdo přijde, zjistí, že zdejší atmosféra je vlídná, přátelská, občasně proložená vůní svíček či čajů, kterými Vás jako dárkem možná pořadatelé pohostí…
Máte-li rádi srdečné a vlídné lidi v dnešní někdy přece jen drsné době, můžete přijít - i po začátku. A stejně tak lze i před koncem odejít…
Budova připomíná panelák, leč výtahy jsou dva a obvykle jezdí. (V přízemí je u vrátnice kávomat, další možnosti občerstvení jsou pět minut z ruky.)
Přístup ze zastávky "Hrnčířská" (tramvaj č. 1, 6, 7) nebo "Pionýrská" (trolejbus č. 25, 26).
GPS: 49°12'46.07"N, 16°36'13.722"E