Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seStránki nevochmírka Renci!
17. 11. 2009
7
23
1171
Autor
Miluna Vošková
Tož kurva, lidi zlatí, já enem robím tu lekramu, kurva, vite? Nevochmirkoj Rencoj na ty jeho všivé stránki, von mi prcl flašu rumajzlu a řikl Milu, hele, udělej mi řácky tu reklamu na písmáku, viš já nemam dost krytyk, jag su si založil noví nyk, nemožu nic davať na pohlavní stranu, bo co, kurva, mosíš mi stováka krytyk, jinak sivpiči. Von to vymislel ten Dero, nebo jag sa menuje ten ogárek bezfůsí, von to sicek mislal dobře, ale je to na piču. Tož su to sem prcla, otkas jako, vite? Na to sa mosí hodit klikanec a je to, kurva. Jinag von je ten Renca mezi námy strašný narcys kurva, horší než těsnohlýdek, pozouš a saša grc dohromady. Já bych mu narubala prutem přes jajca, kurva a bolo bi, nevochmírci jako je von maj doma sedět na štokrdleti a pomáhať mamince lůpat brandory na polifku, kurva. Tož tak!
23 názorů
Miluna Vošková
22. 11. 2009
Tak jo. Začneme cenzurovat (ať má Chrobák o čem blábolit :)
Miluno, sundej to z hlavní strany, prosím...
Miluna Vošková
19. 11. 2009Miluna Vošková
18. 11. 2009René Vaněk
18. 11. 2009Miluna Vošková
18. 11. 2009Miluna Vošková
18. 11. 2009
Porušení dialektu: "Nevochmirkoj Rencoj" je severovýchodní dialekt češtiny (východní část Hradeckého a Pardubického kraje). není to tedy moravský dialekt!