Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seEroica@noc bez textu
Autor
sova
Dva telefony v jednom domě a v nich probíhá taková to debata:
"Příjdeš?
No,a kdy?
Dneska,přijď prosím.
Tak jo a máš to?
Co?
Jo,to ne.
Já,jo.
Po domluvě a přípravách na obou stranách přichází noc a to hlavní.
V jednom bytě schází se dva mladí lidé.
Ona: Bílé a krajkové,bílá a černé zvonové
On: Černé,černá,béžové kapsačové
Ona:kabelka,krásné studánkové oči,štíhlá,vyšší,plnější
On: batoh,ohnivé uhelné oči,štíhlý,vysoký,urostlý
Ona: kabelka- kapesníček,mnoho očekávání,lásky,pozornosti,vášně a něhy.
On: batoh- lahvinka,svačinka,mnoho očekávání,lásky,vášně,pozornosti,divokosti a něhy.
A: přichází ke dveřím a chvilku čeká,poté vchází a připravuje.Chviličku po se objevuje.Přichází ke dveřím a čeká.Poté vchází a je brána do ....,přichází první lehký,zkoumající a ochutnávající.Přivítání jak má být.
Jdou dále a objevuje se stůl: svíčky svítí
ubrus
talířky
nádherně upravené,aby naladilo a zasytilo,plné barev a vůní.Cítím vítr z posekané louky,semena stromů.K tomu lahvinka třpytivého,lehkého s nádechem muskatelu a chutí ambrosie.Po pár soustech přichází další ,neočekávaný,ale zato vášnivější a ukazující.I první letmý dotyk a blízkost obou.Večeře nasytila a rozehřála touhy,naznačujíc ,že dnešní večer bude významnější a krásnější než se v prvním okamžiku zdálo.Dvojce se posadila na pohovku a nad pohárem nektaru,hledíc si do krásných očí,hledajíc.........
Přicházejí pomalu do lehké a něžné s letmímy ,jako vánek za slunečního dne cítícími.Krásný večer si pomalu přeplouvá ve vlahou noc a něha,příjemná pohoda a důvěra zaplnuje pokoj.Sladká,voňavá,a příjemně chutnající se sama nabízí,při otevření se na jazyku rozplývá a oba mladí lidé plynou na křídle času aniž by si ho uvědomovaly.Jejich ...... má naprosté fluidum a po noční hodině, připravují se ukončit či začít? Novou část nádherné hvězdnaté a vánkem osvěžené noci.Protože se přece jenom lépe tráví noc v někoho...... jiného,tak i tady to není jiné a mladí lidé si zbytek určitě domyslí,podle svého a doufám,že se povídce podařilo vaše smysly trochu naladit a rozžhavit pro vašeho milého či milou.