Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seManželství
12. 10. 2001
8
0
2334
Autor
ARC
Manželství (1999)
Každým svým slovíčkem, každou svou grimasou,
každým svým dechem se hlídej a plať!
Mé city, nálady, ať modlou ti jsou!
Hýčkej mě, blbečku, nebo se ztrať!
Včera soulož, dneska souěž: mstivě a na kusy.
Včera sexem, dneska serem lživě si do pusy.
Už spolu neposloucháme Joplinku a nečteme svatýho Jana.
Kdy tě ještě protnu odraženou střelou?
Ťalas do všech.
Já taky a tobě usínám.
Vím, bude mi smutno bez tvé nenávisti,
beze tvých chvilkových příjemných čar.
Až přežiju samotu pekla pod propastí,
s jinou zas usednu v smrtelný bar!
ČarodějkaW
20. 02. 2003Semipalakva
19. 10. 2001Semipalakva
18. 10. 2001
No, nejsou jen psychopacientky, ale i psychopacienti a procentní výskyt v obou množinách je asi úplně stejný ... dopad mají úplně stejnej ...
Díky za tRip:)))), Psyxopate....a neboj zas, třeba Tobě to vyjde líp než mě. Já sem taky tedy psyxopacoš (anxiózní neurotická deprese), takže proto ty vrány.....ale co je moc, to je moc. Na to "sežrání,hlídání,smažení" partnera asi ještě neni vymyšlení dg, původ je vždycky v dětství....Jen Tě ještě xci varovat (do života, xixi), že procento těx "upíříx-savýx" bab je v populaci, co nenavštěvují psyxiatra, přinejmenším stejný (ne-li vyšší), než u nafštěvovatelek psyxiatra. Takříkajíc,je to asi 95 bab vůbec, takže si nevybereš.
Jediná rada:stát se sám "nesavým", a tím si přitáhneš někoho z toho minima taky nesavýx.....ale toto není astrální astropsyxoporadna:))),
asi byx si ji měl někde zařídit, ale poesie...............
Jak jinak? Podle karmickýho zákona podobnosti jsem měl co jsem si zasloužil:), teď mám poučení - vyhýbat se na hony těmto psychopacientkám, co jejich upírskost:) = láska! Dyť ony to myslí tááák "dobře": "samou láskou tě snim", a když se nexceš nexat sežrat, "však já si tě osmažim, připravim.......ůůůů"
To jsi smolík, ARC, takhle jsem, zaplaťbůh, nehrála nikdy.
Nikdy nedošlo k nenávisti. :-(
Že byx byl Láďa Smolík?:)))) No, když sem jí nedělal anděla, ale hrál sebe, tak mě nenáviděla, jak jinak by přece projevila lásku, než tak, že?:))))))
Oh Gosh...je to hrozný...silný...dávám tip,ale ne proto, že by se mi to líbilo. Možná to ani nemělo být účelem této básně...*