Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePovídka měsíce - Listopad 09 - Nominace
02. 12. 2009
2
15
3804
Autor
StvN
Do konce dne 7.12.2009 je možno nominovat povídky za uplynulý měsíc (listopad), tj. takové, které byly v listopadu publikovány zde, na písmáku.
Svou nominaci pošlete StvNovi,Tragicovi, Beed nebo VT Marvinovi nejlépe avízem přímo od povídky, jíž chcete nominovat.
Již nominovaná díla naleznete v klubu Povídka měsíce v kategorii Nominace - 09_11_Listopad 09 , popř. i pravděpodobně přímo zde s jistým, logickým a pochopitelným, zpožděním.
Nominovat můžete libovolný počet povídek, jste-li autorem jedné, není vám bráněno nominovat i sám sebe.
8.12.2009 bude započato hlasování publikováním Události "Povídka měsíce - Listopad 09 - Hlasování", kam budete moci vkládat své hlasy.
Seznam zatím nominovaných povídek:
7_Prášil Pleva autora G_B_Show
Portrét autora Valerie a týden divů
Realita autora MarieG
Stud stranou, přátelé, smrt se potlouká poblíž autora David S.
Svět s prostřenou náručí autora Trapný autor
Zde je možno diskutovat nad povídkami uplynulého měsíce. Další a doplňující informace na hlavní straně klubu Povídka měsíce.
15 názorů
hm, tak nic, projel jsem jich pár, ale už na to nemám, bohužel :(
chrrrr
žádám o prodloužení termínu nominací do nočních (resp. ranních) hodin, anžto se chystám listopad ještě pro jistotu projet, ale do půlnoci to nestihnu
Je možný, že to bylo jen v Dílně. Šla jsem přes všechny povídky. Byla to hrozná cesta :-)
Taky jsem poslala jednu nominaci, MeTB, autor prý souhlasí.
Povídka od Saethri-Ihn (ježiš, to jsou nenapsatelný nicky...) se mi taky docela líbí.