Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZřízení řidiči
07. 12. 2009
3
11
2151
Autor
FAE BOMB
Páteční noc
Kolem řeky cestička,
padaj' do ní autíčka.
K nebi stoupaj' dušičky,
jak duhové kuličky.
Čeká na ně Petříček,
s hrstí plnou trubiček.
11 názorů
ren: My máme Orlík, co máte vy, he?! 30m a 3 km, takovej chcípák neni ani naše vyrovnávací nádrž!!
:-)
kol: Na vodníky bacha. Jsou to svině klouzavý! Platí na ně akorát elektrika nebo dynamit. Drsňáci vezmou neoprén a jdou na ně s harpunou...
Jenom před tím od Erbena
nebyla si jistá žena,
a když navíc panna byla,
tak se ho už nezbavila.
U "Čepečka" už se psalo,
jak se vlastně všechno stalo
a že díky básníkům
konec je všem vodníkům.
Máš zase pravdu, tenkrát nebyla velká vodní díla hráz 3km a hloubka 30 m .Jsem z minulého století,takže chápu,,Konec vodníků v čechách" pane Wasermann.
Dnešní doba je moc rychlá. Dřív vodník topil hlupáky, co spadli do rybníka, když šli večer z hospody. Malej rybník, dva metry hloubky. Dneska? Desítky metrů hloubky a kilometry dýlky. Autu už pár metrů pod hladinou tlakem vody popraskaj' vokna a hlupák je prakticky hned mrtvej! Jak rychle myslíš, že ten vodník plave...?
ren: Vodníci jsou. Běž ale honem shánět nějakej hrníček, když ti vožralý a zhulený hovado vletí do baráku!!!
kol: Když zezelená trubička, nebo je podezření na drogy, tak svatej Petr každýho ještě pošle na duševní testy. Vo celý věci pak rozhoduje Poslední soud.