Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDialog z TV
Autor
Hatapka
DIALOG EVA JURINOVÁ - ZBYNĚK MERUNKA
(Eva i Zbyněk svačí, nevěda, že kamery již běží. Zbyněk upozorní Evu, že už jsou éteru. Oba odhodí svačiny mezi diváky, dožvýkají a dusí se...)
Z: Himbajs, hergot, hrom do čepice, čert aby to spral! Pozor, už to jede!!!
E:Hezký dobrý večer, vážení diváci. Vítáme vás u našich speciálních štědrovečerních televizních novin, kterými vás jako obvykle budou provádět Eva a...(ještě se stále dusí)
Z: ...Zbyněk.(vykucká) ----- Šmarjá, Evo, tobě dneska tak sekne. Já bych nejradši vyhnal ty vlezlý kameramany a vrhl na tebe, sebe na tebe ...
E: Tebe na mě? Ale no tak, Zbyňku, kroť se, vždyť se na nás dívají miliony diváků. Neboj, zprávy za chvilku skončí, kamery zhasnou a my ...
Z: ...vzplanem jak plamen (přeříkává se a nakonec řekne: oheň!!!!)
E: To je jedno, Zbyňku, hlavně, že si užijem. Už se nemůžu dočkat.
Z: Počkat! Nejsme tady, jen tak mimochodem, kvůli novým zprávám pro naše impotenciální diváky?
E: Ale Zbyňku, tys chtěl snad říct pro naše potenciální diváky, ne?
Z: Ále, vždyť je to jedno, Evi. Voni nás stejně neposlouchaj, jenom hltaj ten barevnej vobraz, reagujou na světlo a čekaj, jestli k tomu někdy dojde.
E: A k čemu, Zbyňďo?
Z.: Ale no tak, nedělej, že nevíš, vo co de. Vždyť ti to včera tak pěkně šlo. I pan Velkoředitel tě chválil za dobře odvedenou práci.
E: Na mě se můžeš vždycky spolehnout. Já jedu na 100 %. Někdy i na 120.
Z: Ale včera jsi jela nejméně na 220! Ve čtení zpráv jsi prostě jednička.
E: Už toho nech, ty bejku, a radši už přečti první zprávu.
Z: Počkej, Evi. Teď jsem si vzpomněl, že jsi mi v maskérně chtěla říct nějaký vtip. Ale v tom fofru jsi to nestihla. Když je ten Štědrý den, mohla bys aspoň pobavit národ.
E: Já nevim, Zbyňku, já to asi nezvládnu. Já mám hroznou trému.
Z: Bojuj, Evi, ty to dokážeš!!!
E: No tak dobře, když teda jinak NEDÁŠ!
Z: (pod vousy) Ale dám.
E: Představte si to. Prosinec. Zima. V ulicích není bezpečno. Mráz tě každou chvíli praští. Sníh, hustá chumelenice, zakopáváš o sněhuláky, kradeš jim mrkev, posypové vozy zapadají do závějí, na silnice se sype cukr, protože sůl už došla...
Z:... a pak, že sůl je nad zlato!
E: A v tomto nečase vejde do řeznictví malý Milánek v teplém, hnědém, huňatém, zimním, obnošeném kabátku a povídá:"Dobrý den. Máte zmrzlý držky?" A pan řezník odpoví:"Ne. My si tady topíme."
Z: (počká, až se vysmějí a pak se začne smát). To je dobrý, ten se ti teda poved. Tak jsem se už dlouho nezasmááááááááál.
E: Tak jsme se k těm zprávám zase nedostali, Zbyňku! No to nám pan Velkoředitel zase dá! Tak aspoň letem světem.
Zemětřesení v Ugandě.
Z: Letecká katastrofa v Mexiku. Nikdo nepřežil.
E: Sněhová kalamita v Egyptě. Pyramidy pro veřejnost uzavřeny.
Z: Skandální odhalení: Clinton a Lewinská přistiženi pod vánočním stromkem.
E: Čtrnáctiletý A. I. z Prahy opakovaně osahával jedenáctiletou D. S. z Chebu.
Z: Legalizace heroinu schválena už ve druhém čtení. Schůze v Poslanecké sněmovně se protáhla až do ranních hodin.
E: Klaus se Zemanem uzavřeli pokrevní bratrství. Ruml si rve vlasy.
Z: Viktor Kožený externím poradcem ministerstva financí.
(schová se pod stůl)
E: Tak jsme to nakonec stihli, že Zbyňku? Zbyňku! Zbyňku. Zbyňku ?!
(schová se taky)
- K O N E C -