Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKoťátka
06. 01. 2010
12
19
2160
Autor
snake_01
Koťátka
V pelíšku je jako v klícce,
teploučko už od pátka,
to se totiž naší Micce
narodila koťátka.
První malé, ušmourané,
jedním očkem vidí svět,
druhé líné, div že vstane
- no a ještě dalších pět.
19 názorů
To mi povídej, já jsem koupil dcerce knížku říkadel, a u některých bylo opravdu jedině štěstí, že se pod ně autor odmítl podepsat :-)
Moc pěkná taktéž :) Rozhodně mnohem lepší než to, co se v knížkách říkanek pro děti občas vyskytne.
Já mám dítě taky, ale zatím jí je docela fuk, jestli jí recituju Baudelaira nebo Ivana Skálu :-), účinnost vlastní poézije ověřím později... :-)
no můj osobní názor je že to je jako sudoku s rýmy, musí to vycházet ve vícero směrech a protože děti mám tak vím že jsem uspěl doma snad jen jednou a to s popěvkem Já si koupím hrad. jinak mě syn cupuje na hadry
To znamená: rytmus, rým, frázování, mám dojem, že většina lidí podceňuje autory básniček pro děti, protože si to sami nezkusili, děti jsou dost náročné :-)
Díky, myslím si totéž, přestože já osobně pokládám literaturu pro děti obtížnou přinejmenším technicky...
tohle je přesně pro děti, my vod Kolína tomu (pátka) rozumíme. kategorie pro děti je hrozně podceňovaná a všichni se jí vyhýbají. Docela rád bych viděl i jiné autory.
Arnika Plazivá
08. 01. 2010jejdavilda
07. 01. 2010Adamova Eva
07. 01. 2010Arnika Plazivá
07. 01. 2010jejdavilda
06. 01. 2010
adae: od pátka - normál středočeský dialekt. jsou mnohem horší vidloismy, hlavně z východu čr:)