Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSestra
Autor
Marťulka92
Místností se ozval křik a v tu chvíly mě pohltila panika a úzkost.Byla to má sestra Bessy!Rychle jsem se zvedla ze své postele. Běžela jsem k místu od kuď jsem slyšela ten srdcedroucí řev.
,,Bessy!Bessy, kde jsi?" volám na ní, ale nikdo se mi neozývá. Jen bosé nohy pleskají o podlahu.
Ticho protne opět řev a díky němu už vím kde mám sestru hledat.Seběhnu po vrzavém schodišti a zamířím směrem ke dveřím sklepu.Otevřu dveře a ocitnu se ve tmavé kobce našeho sklepa.
V rohu vidím krčící se postavu v bílé košily.Běžím k ní a obejmu jí! Její ramínka se třesou pláčem a já jí laskám její dlouhé vlasy.
,,Bessy už je to dobré! Jsem u tebe!"
,,Jdi pryč...jdi nebo tě zabije!" říká Bessy.
,,Kdo mě za....?",nestihnu to ani dopovědět a něco mě odmrští do rohu místnosti. Schoulím se do klubíčka a rozvlykám se.Co se to děje, pomyslím si. Zvednu oči ze země a kouknu se do očí toho tríznitele. Leknu se, protože on není člověk...on je člověk vlk. A najednou je tma...tma a ticho!