Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKlasická sněhová závěj
18. 01. 2010
3
7
881
Autor
Pozér
Bolesti
neunikneš
radosti
neunikneš
nejhorší je srážka s blbcem říkají blbci
jsem realista říkají pesimisti
jsem tvůj přítel říkají vlezdoprdelkové
A já říkám: Je mi to všechno jedno
protože jsem
kdože vlastně jsem?
7 názorů
aleš-novák
29. 01. 2010
Celé fajn, až na tu závěrečnou otázku. Co tak ptát se na něco úplně jinýho, než na sebe? :-)
Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!! Prd - řach - švic !!!!