Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNarozeninový dáreček pro narkomana
28. 02. 2010
4
13
1919
Autor
FAE BOMB
Narozeninový dáreček pro narkomana
Přinesla mi teta,
sejra zvaný feta.
Od dalších dvou tet,
dostal jsem jen fet...!
13 názorů
V konzervách se mi už asi nevyrobí, pže dneska jsou už příliš konzervovaný. Můžu si ale udělat svoje vlastní konzervy bez konzervantů. Nebo se rovnou vyseru na konzervy a připravim si jenom živnej roztok. Primitivně třeba tak, že vyvařim ve vodě hovězí maso. Pochopitelně bez soli a koření. Dělám totiž zbraň hromadnýho ničení, néé polivku! Roztok trošku zkoncentruju. A tady už je první problém. Když to nechám jen tak, tak se mi v tom začne množit kdejakej neužitečnej šmejd, nejen ty "hodný" bakterie produkující botulin.
Popiš výrobu sarinu. Na to je potřeba, kurva, laboratoř!
Opiáty v čisté podobě jsou celkem bez diskuse. Upřednostňuji botulotoxin. Stačí mi pár kilo, optimálně dávkovaných... Jak se dělá?
TO: Krom lihu tam máš ještě vodu, která rozpouští praticky všechno, co alkohol+ ještě něco navíc. V alkoholu se léčivý a jiný kytky louhujou hlavně proto, aby se to nezkazilo. Výsledek bych prohnal destilační aparaturou a pevný látky dál zpracoval. Rozpouštědlo bych použil znovu. Zeptej se kámoše, proč se to takle nedělá, ale podstatně složitějc. Tedy jestli ještě "nezemřel".Drogy vyrábět nechci, bojově využitelný jedy ano. :-))
Snake: Co že to máš v tý bandasce? Někde jsem slyšel, že když necháš rozkrájený nezralý makovice vyluhovat pár tejdnů ve vodce, tak to pak má celkem grády. Nezkoušel jsem, tak nevim. Třeba je to blbost. Zeptáme se Tangense, ten to určitě bude vědět... :-)
Já mám doma opici
a když mívám opici
pijem spolu op i já
z mé bandasky opia.
Ale jóó... Fajn tety... Do žíly bych si to asi nedal, ale šňupat se to dá...!