Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte secírkevní úvaha
17. 03. 2010
13
19
3099
Autor
aleš-novák
děti lákají
některé
kněze
k
něze...
19 názorů
Jarmila_Maršálová
02. 05. 2010aleš-novák
22. 03. 2010aleš-novák
22. 03. 2010
Vadí mi první slova: "děti lákají...". Tak abys věděl, děti tam jdou z různých příčin, ale rozhodně ne proto, aby kněze lákaly. Já vím, že se ten text dá vyložit i jinak, třeba jako větu: "Zmrzlina mě láká." Jenže tohle jsou lidé, takže se to dá pochopit i jinak, a kvůli tomu dvojímu výkladu mi vadí. :-(
aleš-novák
22. 03. 2010
z toho spíš mrazí, než že by to bylo k smíchu... takže naprostý souhlas s moorgaanem! *t
ja dam tip... protoze to neni vtip!
...tato metafora dost silne ukazuje na moralku moralnich!
- nejde totiz o vykriky ze tmy , ale temer o pravidelnost a stale se opakujici, po staleti ,zneuzivani tam, kde by spis mely deti hledat pomoc a ne rany,sikanu, dril, zvrhlosti a vydirani...
...jeste bych chapal, ze kdyz se neco takoveho stane, tak dojde k nejakemu jasnemu a ukazkovemu potrestani - ale ono se to tutla, okecava, chodi se kolem horke kase, je to pry citlive tema atd!!!
...HOVNO! - nakopat do kuli, vyobcovat z cirkvi, zavrit az zcernaji a udelat vetsi vyber na tyto posty!
- to nejsou vedouci tabora,ruznych krouzku,zajmovych zdruzeni - to jsou moralni predstavitele hodnot, ti kterym jsou deti sverovani z duvery a pokory - nejvetsi pruser je, ze sami rodice to z viry k ruznym bohum sami tutlaji, hledaji vymluvy, delaji, ze se nic nestalo...
..je to nejhrubsi zrno pokrytectvi a svinstva !
to je takový hnus, že to nebudu ani tipovat. Myslím tím chování těch kněží :-))