Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seúvaha ze školního výletu
05. 04. 2010
13
19
3189
Autor
aleš-novák
deset dětí ze třídy
se zřítilo do potoka.
Chyba lávky...
19 názorů
marný nemarný, když jsem tam nebyla, tak nemůžu podat zasvěcenou informaci, jestli se náhodou Titanic nepotopil kvůli tomu, jak pasažéři usilovně tančili vídeňské valčíky... :o)))
aleš-novák
07. 04. 2010
Aleši, na Titanicu jsem fakt nebyla... :o)))
FAE - když je sál s parketovou podlahou a něco je nějak blbě pod těmi parketami (nejsem technik, tak to neumím vysvětlit), tak když všichni tancují ve stejném rytmu a dupou (např. kdysi u tance zvaného letkis), tak se prostě ta podlaha začne vlnit. Jasně, že jsme to kdysi párkrát vyzkoušeli ve starých hospodách s takhle udělanou podlahou. Takže bych řekla, že s tím mostem to bude obdobně.
aleš-novák
07. 04. 2010
Tos: Za války to ale každej nevěděl, takže se takhle občas pár hlupáků nechtěně vykoupalo, hlavně když ten most byl třeba už poškozenej. Rozhoupanej taneční sál neznám, aspoň ne bez předchozí konzumace alkoholu... :-)
Táááák - aleši, jestli se budeš držet takovýchhle témat, začnou ti přezdívat "Černá kronika" :o))) *t
FAE BOMB - jako ženská to vím, že se před mostem musí pochodujícímu útvaru zrušit krok, aby se most nerozhoupal. Jednak nechodím po světě se zalepenýma ušima, abych nezaslechla, druhak jsme takhle kdysi na zábavách rozhoupávali taneční sály, takže to jde i tam... :o))
Vyprskej se na netu, ten to unese. Maximálně tě nikdo nebude číst.
Pokud větu: "Možná některé odsuzuješ moc předčasně, ač se to nezdá..." vztahuješ na sebe, tak tě můžu ujistit, že to s těma feministkama a uranem byla spíš jen taková provokace, nic osobního. Montuju se do každýho. Stačí mi na někoho se něco vědět a hned ho zlikviduju. Zrovna dokončuju jeden takovej fejeton, či co to je...
Ano gympl. A chytrá, jak se to vezme.
Spíše sleduju a vnímám svět jinak, než s naivním oparem. Taky bych občas vraždila, ale vím, že zlostí a prskáním kolem ničeho nedosáhnu. Možná některé odsuzuješ moc předčasně, ač se to nezdá...
přežijí a skryjí se ve Skryjích... Na jednu tamější lávku s hrůzou vzpomínám dodnes, vedla jsem přes ni nejmladší účastníky letního tábora. Chyb měla mnoho, ale vydržela :-)) za tu probuzenou vzpomínku */
Gympl?
Jinak chytrý ženský mám rád, pouze jich moc neznám.
Ostatně, celej svět bych kolikrát nejradši naházel na zeď, to je pravda...
Ani bych neřekla, spíš poslouchám našeho fyzikáře a některé filmy taky nejsou na škodu. Jinak fyzické práce se nebojím, tak si posluš :D. Feministka nejsem vůbec, jsi upad ne ?!!!
A co ty, akorát házíš lidma o zdi nebo podobně...
Přesto si myslím, že kdyby mělo dojít do reálu, tak zdrhneš a skutek utek. Akorát si tu vyléváš komplexy na jiných...
Ňáká moc chytrá, ne?! Asi feministka! Nahnal bych vás všechny do dolů kopat uran, když chcete bejt jako chlapi!!! Jinak ke sporáku a rodit děti! :-))))))
FAE BOMB : Jo hold dávám dosti pozor ;) to že jsem ženská neznamená vůbec nic, jen vy chlapi si o nás myslíte, že fyzika nám nic neříká :P
Gl: Jak ženská může vědět, že se před mostem dává povel "zrušit krok"? He?
Oceňuji masakr *