Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

**Zábavné rodinné konstelace aneb Píchá kámen skutečně ......?**

06. 04. 2010
4
47
3116

Rodinné konstelace jsou metoda rozvoje osobnosti, sebepoznávání a psychoterapie. Umožňují názorně ukázat a pocítit souvislosti a vztahy mezi členy rodiny, případně členy širších systémů. Jejich tvůrcem je Bert Hellinger. Metoda je používána v terapii a poradensví. Věnováno: Vladimírovi Kokoškovi ze z Plzně

**Zábavné rodinné konstelace aneb Píchá kámen skutečně cihlu?**

 

První čtenář  (externímu poradci, plénu):

 

(Časopis „Mužské rozhledy duchovní“  25.2.2010)

 

Milý Vladimíre, doslechnuv se o Vašem věhlasu rodinně-konstelačního  specialisty, obracím se tímto na Vás s naší rodinou konstelací. Příběh tento, ach,  je pro mne  tak nepochopitelně  komplikovaný až zašmodrchaný! Soudím, že k jeho rozpletení je třeba napnout všechny síly. I ty Vaše magické. Přestože  tento příběh, zdá se, patří  do  kategorie trillerů a znít  bude  spíš jako dětská  hádanka,  věřte- nevěřte, napsal ho sám nejkreativnější z kreativních ……..totiž Mistr Život.

 

Tak to je, myslím, na úvod vše. Poslouchejte, prosím!

 

 Bylo-nebylo, ale bylo………

 

Moje máma a Jardův táta se znají z  mládí a dokonce už skoro mysleli na veselku.

Jarda a já jsme proto skoro bratři.

Jarda je můj spolužák z gymplu a před x-lety jsem mu skoro „jednu“ natáhnul, protože jsme se skoro ve stejný okamžik ucházeli o (skoro?) stejnou dívku.

Mám také jednu sestru, Jardovu skoro sestru.

Skoro Jardův  skoro švagr se jmenuje Baumaxa. Můj skoro švagr také.

(Kdo je Věrka Baumaxová?)

Píchá kámen skutečně cihlu?

 

Ve víře ve vaše neotřesitelné schopnosti a autoritu a v očekávání vaší pomoci

 

s úctou

 

J.Š.  Pardubice – Bělečko

 

 

Druhý čtenář  (k plénu):

 

(Tamtéž   5.3.2010)

 

 

Už vím !!!!!! Věrka Baumaxová je skoro majitelka obchodního řetězce, kde ve stavebninách prodávají kameny i cihly!

Díky výše uvedené technologii výroby mají neuvěřitelně nízké výrobní náklady a ceny materiálu.
A Xavier? Ten je tak skoro skoromilionář.


To jsem zvědav, co z tohoto materiálu pan Kokoška V.  postaví :-)?
Krásnou dobrou…… (noc),Skorobratříčku!

J.H.  Bělečko

 

 

Redakce časopisu (Prvnímu, druhému čtenáři. k plénu):

 

(Ještě tamtéž  15.3.2010)

 

Odpověď externího poradce Vladimíra Kokošky ze z Plzně si netroufala etická komise i redakce  našeho časopisu uveřejnit v  obavách o ztrátu seriózního renomé listu.

 

Omlouváme se všem našim pravidelným čtenářům.

 

 

THE END


47 názorů

Pánové, tento spor není o přidávání se k něčí straně, natožpak k tzv. většinové. Toto je o individualitě člověka. ( A prosím, věřte mi, že nyní nemyslím sebe.) Já nesnáším samozvance. V jakékoliv f-ci a místě. Tedy i zde na písmákovi.cz. Pro mne není jasné, jak se zde na písmákovi.cz různí kritikové, adminové a vševědi-papouchové rekrutují. Jsou nějakým způsobem vyvolenější než ostatní zde účastníci? Právo na svévolné přeřazování, škatulkování, debilně - nekonstruktívní kritiku si tito kritičtí a adminovští chytrolíni rozdělili jen mezi sebou jako kamarádíčkové- přihrávači, či jak jinak se dostalo do jejich rukou? Zavání to tak trochu leninským paroubkismem. Buď budeš dělat, jak mi budeme zde na písmáku pískat, žádné vybočování z řady nebo rozvíjení osobní kreativity. Tady jsme stanovili "škatulky" my, a my víme přece nejlépe, co do jaké kategorie co patří. Ty budeš držet, krok nebo se ti zde zle povede. Nechápu také argumentaci, že pokud to nebude zde na písmákovi přesně podle vševěda- papoucha nebo jiného vševědoucího kritika přesně ve zdejších škatulkách, tak nebude nikdo díla číst. Já třeba osobně si díla zde nevybírám podle nějakých kategorií. Prostě snažím se číst denně alespoň něco, co se objeví zde nového. A nejvíce mne potěší, když se objeví něco od autora, kterého jsem si zařadil mezi své oblíbené. To obvykle mne skoro nikdy nezklame. Soudím tedy, že "rozumný" člověk si poradí sám, jak se dostat k dílům, která jsou blízká jeho duši. Nejchytřejších přeřazovačů a kritiků, myslím, zde na písmákovi skoro netřeba. Zdar a sílu! J.Š.

F.B. Zajímavý názor, dá se s ním souhlasit !!

FAE BOMB
29. 04. 2010
Dát tip
V tomhle sporu se na žádnou stranu nepřidám. Jak už kdosi řikal, bylo by zřejmě lepší ponechat na místě a vystavit kritice čtenářů. Pokud ti deset lidí řekne, že to jako scénář nevypadá, tak je asi dobrý ustoupit tlaku většiny. Sice možná máš pravdu, ale příště ti to už nikdo nebude číst. Zdar a sílu!!! F!B!

F. Bombo, tvůj názor ti neberu. Jenom znovu opakuji, že jsme podle tohoto textu, předváděli tuto scénku přímo "konstelátorovi" V.K. pro potěchu jeho ducha neb to je náš kamarád. Takže, můj názor je, že jestliže se podle tohoto textu dá scénka realizovat "na jevišti", je to podle mne scénář nebo minimálně námět na něj, jak je uvedeno v upřesnění. Takže, proč by měl nějakej vševěd-papouch omezovat kreativitu svobodných lidí, přeřazovat a škatulkovat. Myslím, že člověk nejlépe ví, kam svoje výtvory zařadit. Policajtů, zvláště na zábavním-zábavovém serveru, myslím, rozumnému člověku netřeba. To, co mi na těchto zdejších vševědech papouších a jiných "kriticích" zde vadí nejvíce je , že se ve svých funkcích příliš samolibě a samozvaně vyžívají! Zdar sílu! J.Š.

FAE BOMB
29. 04. 2010
Dát tip
Sry, ale tohle jako scénář skutečně nevypadá...

Berte , já se taky určtě nedám (otrávit vševědem-papouchem a ani nikým jiným. Tvořit "něco", řekněme, hodnotného, povzbudivého a užitečného? To je podle mne moc věcí dohromady, ale za pokus to stojí. Zdar a sílu! J.Š.

Berte, přiznávám, že mám úplně jiné chápání světa než ty! Moje ego pro mne skoro nic neznamená! To bych se na vševěda-papoucha už dávno vykašlal. On pro mne žádnou autoritu neznamená. A že mi nadává, to je mi jedno. Že nadává jiným, jedno mi až zas tak není! Vševěd- papouch už "zazdil" zde na písmáku docela dost lidí, kteří byli podle mne "nadějní" tvůrci. Jen svými svými nekompetentnostmi a "hodnotnou" kritikou. A zajímavé je, že to byli zrovna lidé jejichž pokusy o tvorbu mi byly docela sympatické. Takže podle mého názoru, opakuji, hodnotím jeho samozvanou f-ci jako k ničemu, jen jako léčbu jeho ega. A v konečném důsledku i jako ochuzení nabídky na písmákovi. Prostě dle mne vševěd-papouch, není člověk na svém místě. Neznám vševěda- papoucha osobně (a ani po tom netoužím), ale z jeho "kritik" a odpovědí mi spíš vysvítá jeho omezenost, lpění na škatulkách, přeřazování...A navíc pociťuji, přiznávám, že intuitivně, jeho radost nad tím, jak může někoho ponížit, zesměšnit ho...! A to je podle mne ta největší chyba zde na písmákovi. Zdar a sílu! J.Š.

Berte, snažím se posuzovat lidi podle toho jak se chovají v určitých situacích, "kdy o něco jde". Nebo v mezních situacích. A také se řídím tím, že na hrubý pytel patří hrubá záplata, jako ty! Pokud se jedná o lidi, o kterých se domnívám, že svoji samozvanou moc zneužívají, pak podle mne je potřeba použít záplaty ještě hrubší! Kdo se chová slušně, k tomu je se žádoucí se chovat také slušně. (Ne, vždy se to ale může podařit.) Ale to v žádném případě neznamená, že s ním musíš za každých okolností souhlasit, natož pak "lézt mu do řitky". Jestli někdo nadává, já se budu bránit a také mu budu v odpovědích nadávat. A psí hlavu nasazuje každý pouze sám sobě! O tom jsem silně přesvědčen! Ano, ano ,souhlasím s tebou v tom, že vševěd-papouch svojí "odbornou činností" nadělá větší zmatek a vzbudí víc pozornosti než by jeho persona zasluhovala. Ale mne sejří, když někdo se vydává všeznalce dramatu a sám má na své autorské stánce, myslím, uvedeno jenom jedno dílko v této kategori. Pro mne značně nepochopitelné. Já mu ho ale neberu, ani nepřeřazuji. Beru to jako jeho věc. A že se svět netočí kolem mne? To jsem zaplaťpánhbůh pochopil někdy na vysoké škole při nepovinné kreativitě! Ale upozorňuji tě, že svět se netočí ani kolem vševědného papoucha, ani kolem tebe, ani kolem nikoho jiného! Není podle mne žádoucí pro jakéhokoliv člověka dělat nějaké nevyžádané samokompromisy! Úplně stačí v životě ty, které jsou pro člověka nevyhhnuteně nutné pro jeho existenci! A písmák zde? Ten je přece jen zábavným pokusem amatérů přiblížit se literatuře. Proto se to tu jmenuje přece písmák, né? Jestli si z toho někdo záměrně dělá něco jiného, pak káže vodu, ale pije víno! A to je podle mne značně, značně pokrytecké! Zdar a sílu! J.Š.

Berte, jsem rád, že nejsi schizofrenik. Věř mi, opravdu jsem si oddychl. Pokud budeme svázáni je zákony a škatulkami, tak bude skoro vše všude stejné. Podobné jako vejce vejci. Podívej se na přírodu, jak je rozmanitá! Ta se řídí převážně sama, nějakou vyšší intuicí. To jen člověk se snaží, ji změnit a ovládnout. S jakým výsledkem? To už nechám na úvaze ostatních! Ale názor svůj na to mám, a myslím, že ho dostatečně prezentuji ve svých literárních pokusech! Trochu si možná v tom odstavci o příborech zákonech atd, atd… pleteš pojmy s dojmy! Pravidla, kterými se řídí jakékoliv psaní jsou podle mne pravidla pravopisná. Nemyslím si totiž, že když něco nazýváme literaturou, tak je to něco vyššího než třeba SMS, dopis, zpráva, e-mail, technická zpráva…. Vše ostatní, i co se týká takzvaně „literatury“, jsou jen uměle vytvořené škatulky. Nevím, že by někde existoval „mustr“, který by přesně určoval jak má například vypadat přesně román. Ve škole nás učili, že románu na rozdíl od povídky dochází ke charakterovému (nebo jinému) vývoji postav. A to je podle mne velmi, velmi obecné pravidlo. Nebo jak mají vypadat volné verše? Nebo jak mají vypadat smíšené verše? Nebo jak přesně má vypadat dramata? To jen tady na písmákovi jsem se setkal s takovými vševědy-papouchy, kteří přesně vědí, jak má co a jak vypadat! Kde být! Jak já jen jim závidím jejich jistotu! Nebo snad jen jejich omezenost a sebestřednost? O co mi jde zde na písmákovi? Netoužím měnit svět, nebo zde dělat jen policajta, zištně doporučovat díla, svéhlavě mazat, dělat škatulky, řadit lidi do škatulek, ponižovat autory, nekonstruktivně kritizovat bez jakéhokoliv vysvětlování apod. Já si chci tady na písmákovi především archivovat svoje výtvory, abych je měl k dispozici vždy na netu a abych mohl na ně odkazovat upoutávky pro všechny, kteří o to budou mít zájem nebo sem jen náhodou na mne zabrousí. Netoužím také zde na písmákovi ani po nějakém osočování od kohokoli nebo jen tak neproduktivní kritice. V zásadě, mohu říct, že od převážné samozvaných kritiků zde na písmákovi netoužím po jejich odborné kritice vůbec! Natož pak po „radách“ a škatulkách nějakého vševěda-papoucha! To, co se zde na písmákovi prezentuje jako „kritika“ se podle mne ani snad kritikou nazývat nedá. Je to spíš jen takové subjektivní odsuzování. (Pozitivní kritiky je zde písmákovi všeobecně hodně málo.) Jak můžu chápat nějakou zpětnou vazbu od písmáckého rádobykritika, když napíše: “ Tvůj způsob používání interpunkčních znamének je rozčilující, a vůbec formální stránka této básně stojí za bačkoru. Nad obsahem se mi pak ani nechce zvlášť dumat.“ Nebo si také myslíš, že právě takto má vypadat konstruktivní kritika? Já si myslím, že takovéhle „kritické“ věty nemusely být ani napsány! Jsou úplně podle mne zbytečně. Něco jako „zbytečný člověk“ v ruské literatuře. Mne by třeba kolikrát zajímalo, jak by s kritizovaným tématem nebo jeho částí naložil ten který kritik. To co se mu nezdá, jak by vyjádřil on. Navrhl nějaké východisko. Ale s tímto přístupem jsem se zde na písmákovi snad ještě nesetkal. Nemám nic také proti tomu, když mi bude někdo do něčeho pouze kecat, ale co považuji na nepřípustné a značně škodolibé zde na písmákovi, když vševěd-papouch něco bez souhlasu přeřadí dílko jen podle svého sebestředného přesvědčení, do nějaké přitroublé kategorie, kde ani nejde nic editovat. A ještě se chlubí? a pochvaluje, jakýže to je „spasitel“ literatury! A nerespektuje nic z komunikace s autorem. Konec konců nemám pocit, že bych zrovna já si žádal někjaký názor od vševěda-papoucha. Vždy se mi jen nějak vnucuje svůj názor do mých dílek. A stojím já o jeho názory? Mockrát jsem mu sděloval, že ne. Tak proč toto moje nerespektuje! Spíše mne na kritice zajímá, zda se mu moje dílko líbí nebo nelíbí a proč. Když připojí vysvětlení, tím lépe. Sdělení, že něco stojí za bačkoru je na bačkoru. Berte, určitě jsem se již v ranném mládí zbavil paranoidního pohledu na svět, vesmír a vůbec. Naučil jsem se také spoléhat převážně jen sám na sebe. Tím pádem nemám pocit, že by zrovna mně chtěl nebo mohl, zde na písmákovi nějak osobně škodit a poškodit. To nejsou moje životní priority. Vadí mi spíš to, že někteří papouchové a někteří kritikové se chovají podle mne dost divně, jako by sežrali všechnu moudrost světa. V papouchově případě mi ještě vadí hlavně jeho jistota v tom, že ON – trojjediný papouch, je ten největší dramatický vševěd. Takový vševědoucí všeználek. A ještě s exekutivní mocí. Myslím, že to není člověk na svém místě. Dík za tvoji odpověď. Musel jsem se chtě-nechtě nad tím tvým ohlasem zamyslet, ale píšu, co píšu. Zdar a sílu! J.Š.

Berte, já si o sobě myslím, že jsem do života pozitivně naladěn! Celoživotně, se mi to bohužel moc nevyplácí! Tak alespoň ve svém literárním snažení se pokouším "něco" vyřešit, s něčím se srovnat! A jestli se to někomu líbí? To je jen jeho věc. To mi ale navíc udělá radost a pozvedne sebevědomí! Jestli se to někomu nelíbí? Je to jeho věc. A mně je to srdečně jedno! Jestli nikomu nelezeš do zadku, to je podle mne pro tebe lépe. Ale ani nikoho ponižovat a vyvyšovat se nad něj tvému egu příliš nepomůže. ( viz pohádka Pyšná princezna). Ale tohle už je zase jenom tvoje káva! Neodpověděl jsi mi na moji první otázku. Jsi schizofrenik? Zdar a sílu! J.Š.

Zdravím nejen Stěpu, ale i všechny zneuznané autory,kteří sem někdy dojdou. Furt je to stejný ... sklidila při produkcích standardní potlesk.Ale od "blízkého známého" bylo chladné hodnocení (z očí do očí)-to mě neoslovilo, to přece ví každý, že je to stejný.A Tkalcovský stav se ze všech nejmíň líbí mé ženě "Boženě".Ale vážím si těchto verbálních hodnocení.Hodně se dívám po obličejích a očích posluchačů, ty dost napoví. A když se někdo zasní, zasměje....to stačí. Pak už je jedno co říká. Písmák je dobré místo pro normální lidi, kteří si rádi hrají se slovy. Ti, kteří si tu hrají s lidmi a jejich citlivými dušemi, jsou nebezpečná individua.Pokud dostanou přes prsty, velmi často "výstižnou" facku zbaběle mažou...oni můžou.Tito charakterní odborníci dohnali k písmácké sebevraždě už dost autorů. Za svou krátkou dobu tady bych už mohl některé vyjmenovávat.S těmito "padlými šerify" to Písmák moc nevyhrál.Pokud se člověk potká s věcnou kritikou, odbornou radou...beru. Na bezduché plácání pod díly autorů jsme tu my, nýmandi Písmáka. Nikomu neposílám avízo.Je mi jedno, kterej Papouch to bude číst.Jedno však musím podpořit....míchání kategorií také moc nevítám,už podle avíz si vybírám co si otevřu.Kdy mám chuť na povídku, či veršíky.Pak mi zbytečně zhasínají ta milá žlutá světýlka.Ale takhle jemné niance, kdy se rozhodnout co je co, to bych asi vážně nechal na autorovi. Písmácký nýmand. J.V.

Berte Hoffmane a ostastní: Dovolíš mi osobní otázky? Jsi schizofrenik? Nebo jen vševěda-papoucha pouhopouhý fámulus? Lezete si totiž do zadku dost okatě! Ale je to vaše věc! Vševěda-papoucha já považuji za člověka milující svoji funkci a moc, kterou nevím, jak získal a zneužívá ji jen ke svému prospěchu. Podle mne je lépe lidem nechat volný prostor pro jejich samovývoj, neškatulkovat, nešikanovat, netýrat, nezařazovat, nepřeřazovat....! Umožnit přepracování bez ztráty kytičky (komentářů a apod.) To už tady jednou bylo....(ty škatulky)! A jak říká jeden významný básník a písničkář z Hradce Králové Jiří V., "Furt je to stejný...!" A taky rozhodně nedávat "učebnicové" příklady! To smrdí značně establishmentem! A také ztrátou vlastní schopnosti uvažovat! Jakož i ztrátou mladické nerozvážnosti! A tedy i jakékoli pozitívní síly ženoucí člověka vpřed jen tak pro nic zanic! Nejde přece o to, abychom byli zaškatulkovaní jakkoli. Natož pak zaškatulkování od nějakého podle mne zakomlpexovaného samozvaného cenzora s totalitními sklony ke zneužívání svojí funkce a moci, vševěda -papoucha! Ale možná, že tohle píšu pro tebe úplně zbytečně neb i "Vrána k vráně sedá a rovný rovného si hledá!" Není-liž pravda? Ještě dodávám, že já mám naštěstí trvalejší vzory pro svoje literární snažení: Ondřeje Neffa, Stanislawa Lema a konec konců Karla Čapka a V+W. Netřeba mi tedy vnucovat jako "vzor" nějakého podle mne nýmanda a troubu, co si jen uzurpuje moc a funkci ve svůj prospěch! Lépe je nechat lidí žít a spoléhat na jejich kreativní pozitivní myšlení! To co předvádějí někteří admini vševědové-papouchové a předváděli „kritici" typu Pišty_Hufnágla je podle mne úplně mimo mísu a zdá se mi, že i značně kontraproduktivní! Nazdar! J.Š.

papouch
08. 04. 2010
Dát tip
myslím že to je marné, Berte.. posílal jsem mu odkaz na Mejdan na palouku, ani škrt. Ale ten popis sesmolím, teď sbírám materiály, abych neplácal nesrozumitelnosti.. každopádně dík za nápad :)

To je pravda vševěde-papouchu! Ale apoň nestrkej nos do mých věcí! Zkus taky někdyy respektovat názor někoho jiného než jen ten svůj! Nazdar! J.Š.

Sorry, dostal ses mi tam nějak omylem. Asi jsem moc rychlej! Zdar a sílu! J.Š.

papouch
08. 04. 2010
Dát tip
je to marné s debilem se domluvit nedá

mohl bych zdvořile požádat o vynechání ze seznamu avizovaných v dalším kole? děkuji :o)

Já sám jsem byl režisérem tohoto provedení! A proto se taky nevyrazím! A upozorňuji tě, že jsme měli "plno"! Ty seš jen stará konzerva a dogmatik, co lpí na zkostnatělém, neschopný podle mne jakéhokoli vývoje a sebereflexe! A od praxe jsi už taky dost odtažený! Ale to je tvoje věc, že si myslíš, že máš na rozum patent! Ale na to já ti kašlu! V mých očích se jevíš jako hlupák, co svévolně zneužívá moci, která se mu náhodou dostala do rukou! Ale "Moc si zaslouží jen ten, kdo jí nezneužívá "!(W.Kadlubek 12. století.) A tohle pravidlo, dle ohlasu jiných písmáků ani podle mne rozhodně nenaplňuješ! Tvoje věc! Mně je to jedno! Já miluju mocipány a vševědy s totalitními sklony! A ty se v mých očích rozhodně knim řadíš! K těm Leninům, Stalinům, Adolfům Hitlerům, Klémům Gottwaldovým a Jiřím Paroubkům! Nazdar! Jirka Štěpánek

papouch
07. 04. 2010
Dát tip
Milý Štěpo, jestli jste podle tohoto zmateného fragmentu něco hráli, je jedna věc; druhá věc je, jak vypadá a jak má vypadat scénář. Patrně jste se dokázali nějak zorientovat a domluvit přímo na scéně.. třeba něco jako Commedia dell'Arte. Ale toto skutečně scénář není. Opravdu si pleteš základní pojmy.. nezlob se. Musel jsem to odsunout. Pokud se domníváš, že tento útvar, co jsi sem vložil, je scénář, tak věř, že by tě s ním každý režisér vyrazil. Toto je pouze něco jako nástin děje, v případě filmové praxe se tomu odborně říká FILMOVÁ POVÍDKA. Tvoje hloupé a dětsky naivní invektivy jsem přešel mlčením. Zdar a sílu :-P

Mám pocit, že papouch je negramota, co neumí ani číst! Natož,aby věděl, co jsou dramata a scénáře! Natož, aby respektoval cizí názor! Jer mi ho tak trochu líto! A opradu mu závidím jeho sebestřednost! Pro tyto vševědy papouchy a jim podobné chytrácké slídíly s patentem na rozum opakuji znova: Hráli jsme "naživo" tyto "konstelace" jako scénku v našem společenském klubu Vláďovi K. k potěše jeho ducha. Tedy ověřeno praxí, že tento text lze použít jako scénář! Proto nevidím důvod, abych já nebo někdo jiný přeřazoval můj scénář do jiné kategorie, kam nepatří! Scénářem je to, podle čeho se připravuje vystoupení! A jestli si vševědi myslí něco jiného, je to jejich věc! Ale ať nestrkají nos do mých záležitostí! Tak zas příští měsíc vševěde-papouchu! Už se těším! Na tvoje vševědné rady! Pro mne jsou ale úplně k ničemu, ale když si myslíš, že jseš jako Brouk Pytlík, co všechno zná a všechno viděl....? Brát ti to nebudu. To je tvoje věc! Zdar a sílu! J.Š.

papouch
07. 04. 2010
Dát tip
odsun

papouch
07. 04. 2010
Dát tip
Bert: Dobrý nápad. Protože třeba zrovna tadyhle Štěpa nemá ani ponětí, co to je scénář a jak má vypadat. Dík.

Hráli jsme "naživo" tyto "konstelasce" jako scénku v našem společenském klubu Vláďovi K. k potěše jeho ducha. Tedy ověřeno praxí, že tento text lze použít jako scénář! Proto nevidím důvod, abych já nebo někdo jiný přeřazoval můj scénář do jiné kategorie, kam nepatří! Scénářem je to, podle čeho se připravuje vystoupení! A jestli si vševědi myslí něco jiného, je to jejich věc! Ale ať nestrkají nos do mých záležitostí! Zdar a sílu! J.Š.

Bíša
07. 04. 2010
Dát tip
t.

papouch
06. 04. 2010
Dát tip
toto není ani drama, ani scénář odsuň to prosím do patřičné kategorie děkuji

Kiwagamo, je to to první slovo! Víš přece, že já žádný sprosťák prostě nejsem! A děkuji! A v sobotu přijede Dan N. Počítáš s tím? Zdar a sílu! J.Š.

Názory čtenářů, pořadové číslo 3-sám autor. ...posáno... ? Nechci být vulgární, to je popsáno nebo to druhé-neslušné slovo? Vypadlo ti písmeno! Veledílko je veledivné...a i když vím o co jde...tady to není na nějaké psaní deníčků. A už vůbec to není námět na scénář-říkal jeden tropickej skobohrb. Kdybych měl tu moc, tak bych ti to přešoupnul...však víš kam. Nakonec - proč znovu totéž...KDO TI TO PORADIL ? Nebo ti nešlo snad editovat.Pozdravuj Obi Waňka. Je to sice náčelník jiného obchodního řetězce, ale v podstatě kope za nás. :o) Chceš tip? Máš ho mít!

Berte jestli máš možnost tak rodinné konstelace vyzkoušejte. Když se rozhodnete, dám kontakt na V.K. i na akci kde bude V.K. rodinné konstelace aktivně provozovat. Děkuji za ty postřehy, já vlastně mohu tuhle verzi zatím editovat. Jen když mně ji ti samozvanci zase někam nepřesunou! Po zásahu "odpovědných" a vševědoucích adminů a papouchů, pak již díla autorská editovat nejdou! Takže musejí zůstat tak jak jsou nebo je můžeš sám smazat, čímž ale přijdeš o veškerou korespondenci a kritiku od jiných písmáku pod dílkem. To jen tak pro informaci. Nic víc, ale ani nic míň! Dík a ... Zdar a sílu! J.Š.

Určitě Xavi B. mystifikuje různě. My ho známe ještě z dob kdy žě pseudonymy nepoužíval. Písničky ma Xavi dost dobré podle mne. Jsou o něčem. A to já mám rád. Dík za zprávu. Zdraví Jirka Štěpánek

Pan Kokoška ze z Plzně skutečně existuje. Jméno je zde však zde trochu pozměněno. Je to můj kamarád a zabývá se jako koníčkem rodinnými konstelacemi. Podle mne velmi dobře. Sám jsem byl aktívně přítomen na jeho seanci. Jinak je V.K. fakt dobrý člověk s velkým srdcem. Totio moje humorné dílko je opravdu myšleno jako moje smeknutí klobouku před jeho prací. Zajímavé je, že V.K. má nejen velké srdce, ale navíc obrovský smysl pro humor. Bohužel na rozdíl od některých hrozně vážně se tvářících mocipánů písmáků. Tím mám na mysli, samozvané adminy, severská území s pořad číslem atd, atd.... Jinak děkuji za názor Berte, zkusím se ještě ve volných chvílích zamyslet nad formou, ale nevím. V podstatě jsem líný člověk...A třetí verzi by bylo i současný písmák.cz trochu moc i podle mého názoru! Zdar a sílu! J.Š.

Obi Waněk je další pseudonym Xaviho Baumaxy, jednou o tom mluvil v nějakém rozhovoru. Ale on mystifikuje neustále, tak třeba to byla jen sranda...

Hele Aleši, možná se tohle "veledílko" může někomu zdát jako "veledivné", ale na druhou stranu, vše co je zde posáno se opravdu stalo. A OBI Waněk? Na něj zatím místo nevybylo! Škoda. Třeba někdy příště. Dík za podporu Tobě i nerouškovi a taky Kiwagamovi, se kterým jsem status po první verzi u PU 12° dostatečně rozebíral. I on (Kiwagamo), duše na první pohled křehká, je tvrdej bojovník když se rozjede! Zdar a sílu! J.Š.

neroušek
06. 04. 2010
Dát tip
*

a co Obi Waněk?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru