No, když už jsme u těch konzerv a obalovin jako celku, vybavil se příběh jednoho kamaráda: měli na školním výletě školního chrta. Oni chřadnoucí z nedostatku tekutin a ten bobr se jim na očích napájel krabicovým džusem /a nedal/ - v době, kdy krabicové juicy byly pozoruhodností. Nedal. Dopil. Roztrhal... a na dně krabice lezli červíci. :- ))))))
Od dne odvyprávění pozoruji každou juicovou krabici PODEZÍRAVĚ, v naději, že mně se to nestane. :-))
Sákryš. avi... Dyk já to hlavně psala pro avi. Viď, Plyšítko?
no, brzdi... to ještě neznáš mě!!
:))
zrovna tuhle jsem si dal dvanáctku (né pivo) a odpoledne už jsem usínal zas...
Wopi, to vypadá, že můžeš být semnou jednatel:-)))))
to si piš... ostatně ne náhodou se oháním méďou, milým to stvořením, které dokáže prochrnět celou zimu
:o))
No,jestli naspím denně veřejně 500 hodin, tosem nikdá nepočítala, ale, dybysem si založila firmu SPÁNEK s.r.o., tak sem miliardář, protože takový workoholik jako já, to teda není nikdo:-)
Nojo, jsme asi všickni nejaký zblblý, to budou ty ionty (nemyslím jointy!!!) Jinak mě vcelku těší, že se téma stočilo od mlácení Bacilů někam jinam :-))
Ale no tak! :-O
- jste si jistí, že nemluvíme každý o nějaké jiné hlavě???
(hlav je...:)))
Já už mlčíííííííííííííím (nebij mě, prosím)... :-)))
Ono tlouct do bacila... umí málokdo.
Já viděl reklamní plakát jedné farmaceutické firmy a tam tlouklo nějaké antibiotikum do bacila ostošest. On byl zelenej a chlupatej, tvářil se viděšeně a očividně byl trvrdě bit
:)))))
Jo, tak to jasňé, to je něco jinčího!
Tyhlety zelený a chlupatý se mlátit musej! A nejvíc ty nakažlivé viry v houbičkách, protože ty jsou úplně nejstrašlivější!!!!
:)))
(viděšeně? :o)))))
Taky na to koukam
vyděšeně, co jsem napsal - to je tim, že dělam 3 věci najednou - tady jsem telefonoval a mluvil o tom, co jsem VIDĚL a nějak se mi to scicmalo dohromady...
:-o
Ubohý Wopi. Jak já Tě chápu.
Psal mi kamarád podšpilberská vydra včéra večer, že kouká na reklamu na Toyotu Yaris a ČTE Toyota VARLE. :-)))
Zvláštní, že se eště vracím. Po těch dvou whiskách mi má připomínka furt připadá vtipná. :-(
Yeziiinčina hlava je nejen otevřená, ale též nadobyčej krásná...
:)))))))))))))))))))))))))))))) Che, Wopi!!!
ne, nespojuj mne s revolucionáři... já jsem konzervativec (pozná se dle toho, že k večeři mívám konzervu) :)
Tak hlavně přeju, aby byla Tvá politika vždy otevřená :)))))
Jako Tvá hlava, Yeziinko! :))) (to myslim v dobrým - ve smyslu rčení)
ja tu nejsdem...ja sporadane spim v posteli...........tedka ve dve rano :-)
Bacile, já to taky tak čtu, když se to pořádně zaostří... ;-)
No, tak to se moc nezaostřilo...
tak ještě jednou...
Tady snad někdo pochybuje o tom, že se Veverka-Jezinka nebojí? :-)))))))))))
Já jsem to B od Biolitu nejdřív četl jako 3 a myslel jsem, že je to 3lobit (nebo 3lobyte?) :-))
zolo: Abys věděla, já se nebojim!!! Jsem statečná ostrozubá veverka a pak taky... nevim, co to pucuješ... ALE STEJNĚ SE NEBOJIM!!!!! A VŮbeccc... é.
Myri :)))))))))))))))))!
Kdo se ještě jednou naveze do veverek, ten bude přivázán k totemu s veverčí hlavou, chřtán mu bude ucpán dvaceti veverčími ocasy a celý oddíl veverek kolem něj bude tančit výsměšné rituální tance!
3lo: já jsem ho několikrát štípla, a on si tam dál šaškuje, jako by se neštíplo...!
Yeziinka. Pche! Tvé veverčí huhlání je jen bzučením mouchy (variantně komára) v mých uších. Pucuju gajaskútu a asi Ti ji pustim po zádech.
Hele, nikdo tu mrchu neštípnul, furt tam je!
Tak tohoto bobříka asi vzdávám...
pffffffffffffffffffffffffffffffff..................
To jsi jen zpanikařil... vydrž, mám pár grifů... ;-)
NO Ty možná ano, Wopi, ale co jááááááááá?????????? :-/
Monty mi sebrala deku a svíčku. Asi si na sebe budem' muset chvíli zvykať. Ale já vím co! :-))))) Naleju jí do galoší čay!
Holky jedny nezvedený, chrnět a mlčet!
Wopi, já mlčím. Já i cvrndám z vaty, abych nežbluňkala nad dvacet decibélků. :-)) Akorát je slyšet, jak si u toho napjatě olizuju ret. :-)
Tak to jo, to seš dobrá skautka. Dostaneš pochvalu před nastoupenými veverkami.
tak ja teda jdu ....ale mam tady komara, on me postipa
Neboj se komára. To je taková skautská zkouška, kterážto Tě připraví do života, jenž přináší ještě horší protivenství!
Wopi: Slyším dobře? Naloupanými veverkami? Jéééééé! A vomáčka na ně bude?
myri: Zkus se jednou přemoci a štípni Ty prvá jeho. Dostaneš Velký Péro. Vorlí! Za nevídanou obratnost. Ani nemusíš na ukázku žvejkat na nítě ty veverčí šlachy. :-)
zoo, tak ja to zkusim....skoda ze jsem onehda ztratila v lsese na houbach svuj zalesacky nuz, takhle na me ma vyhodu
myri: Zkus mu říct nějakej vtip, třeba se roztřese a ztratí koncentraci. :-)
Velký Péro chci taky! Du štípnout komára!
Ty jsi větší, tak musíš štípnout buď dva ovády nebo sršně. :-)
Aha. Tak já to nějak vydržim bez něj.
chrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
chrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
chrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
....
od setmění do úsvitu?????????? to je nespravedlivý - a co my - sovy - spíme ve dne a v noci jsme aktivní??????? můžu se hlásit obráceně?