Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVýzva pro ROMANTIK
30. 05. 2010
1
14
3376
Autor
BigBivoj
Dle pověření majitele klubu
>>>>>>>> ROMANTIK <<<<<<<<
našeho ctěného Rampouška, který nemá (mo)mentálně dostatek času a poprosil mě o vedení a reinkarnaci populární písmácké soutěže (nikdo se toho nechtěl ujmout :) )
" Žádám tedy tímto všechny členy i nečleny klubu, o zaslání návrhu na další téma této mírně pohaslé soutěže "
Děkuji vám za chvilku pozornosti, vaše návrhy uvítám pod tímto souborem
nebo v mé poště, později v klubu ROMANTIK, jakmile dostanu admin. oprávnění
od Rampoucha.
Téma bych chtěl vyhlásit do pátku příštího týdne, t.j. do 5.6. 2010 LP
P.S. pro adminy!
Toto dílko přesunu koncem dnešního dne do svého hájemství
žádnej stress a klídek
váš velkej Bivoj!
14 názorů
tak ta letní soutěž skončila skoro naprostým a nevídaným fiaskem...
asi je to tím vedrem či sopkou či co, moc jste si nezahrabali milé hraběnky a hrabata
a tak příští téma bude asi lopata :)
...náhodou já mám teplo ráda...radši než plískanice.. ..nepotřebuješ moc oblečení... a je to super na kole, do lesa, kolem řeky...a teď zuřím... po tom vysekání...se mi ruka ještě nezpamatovala...a o našem zdravotnictví nemluvě... ...... no a těm koulím...když už budu sedět doma..tak aspoň vypotím něco..do koule...ale vzhledem k létu...a okolnostem... ...nevidím bůhví jakou účast...:)
..:D ..a můžu poslat neco na ten med, nebo sirup....;DDD ....hmm..nějak ti ta soutěž skomírá...co s tím?
Omlouvám se všem ROMANTIKům, za zpoždění při zadání soutěže, proto tak dojde k menšímu časovému skluzu asi o týden... :)
z důvodu konání záchraných a humanitárních akcí pro rozvodněné Slovensko...
čili asi dnes :)
téma - vodní víla - ale nikoliv Rus(alka), jak to beztak zase napíše Aleš!