Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se10. SUPERKOULE - zadání - pište do 3. 6. 20:00 (soutěžních textů: 9 - hlasujte do pátku 4.6. 20.00)
Autor
soutěž KOULE
Dámy a pánové,
máme tu další SUPERKOULI (takže pozor, díla nezveřejňovat přes svůj nick, viz. dále), jejíž zadání je následující (po kole poetickém opět prozaické):
Téma: svět bez barev
Upřesnění: Popište libovolné místo nebo situaci bez zrakových vjemů. Ve vašem světě máte zkrátka v tuto chvíli o jeden smysl méně.
Forma: prozaická miniatura (1000 - 3000 znaků včetně mezer)
Čas: 48 hodin, tj. tvořit můžete do čtvrtka 3. června do 20:00
Hlasování: hlasování probíhá průběžně až do pátku 4. června do 20:00, vítězí text s nejvíce tipy od čtenářů
Zadavatelé si vyhrazují právo kdykoli během soutěže vyřadit mimo soutěž (započitatelné výsledky) text, který bude zásadní měrou nesplňovat zadání. Více o pravidlech v klubu SUPERKOULE.
Pokud si dáte nick soutěž KOULE do oblíbených, budou vám chodit avíza od všech soutěžních textů. A to se vyplatí! :)
Jak poslat soutěžní dílo?
Soutěžní texty zasílejte zprávou na nick soutěž KOULE, který je anonymně zveřejní ihned, jak to bude možné (nejsme tu nepřetržitě).
Chcete-li zachovat odražené odstavce (nikoli formátování písma, to si vyhrazujeme ujednotit), pošlete zprávou html zdroj vašeho textu. Jak na to? Dílo vložíte do písmáckého editoru (nebo ho v něm napíšete) a na menu liště zvolíte „zdroj“ nebo „source“ (podle prohlížeče, viz. obrázek), celý kód si uložíte do schránky zkratkou „Ctrl + C“ a následně vložíte do zprávy zkratkou „Ctrl + V“ a odešlete. U delších textů si zkontrolujte, zda došly celé (nejlépe v odeslaných zprávách nebo si hlídejte zveřejnění).