Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZtráta víry kvůli otřesu mozku
15. 06. 2010
3
15
2174
Autor
FAE BOMB
Praštěný ateista
Docela dost kněží,
v žaludku mi leží.
Byl jsem jednou v kostele,
tvářil jsem se vesele.
"Proč?!", ptal jsem se pak s pláčem,
po zásahu kropáčem...
Farář na to odvětil,
že mě tím prý posvětil!
15 názorů
Kropáč je od slova kropit a používá se ke kropení svěcenou vodou. Na tom obrázku je kapesní verze, ale jsou i ve velikosti husitskýho palcátu a tim už to fakt asi bolí...
Von měl hi-tech model s vnitřním plněním. Zapomněl to ale asi vodjistit a jak s tim tak mával... Vono to fakt vypadá docela nebezpečně. Do letadla by s tim toho faráře asi nepustili... :-)
http://cz.devocionalia.eu/product_info.php?cPath=3_20&products_id=23
YY. Aneb jak pravil soudruh pohraničník Jan Hus při opilecké stělbě z lodního děla na jakýsi Ledový palác: Modlit se! Modlit se! Modlit se! Pak ho za to ale postavili před koncil místního národního výboru a nakonec za to dostal, tušim, pokutu. Prej mu tam ale pěkně "zatápěli". To je asi tak všechno, co si z dějepisu pamatuju...
YY. Aneb jak pravil soudruh pohraničník Jan Hus při opilecké stělbě z lodního děla na jakýsi Ledový palác: Modlit se! Modlit se! Modlit se! Pak ho za to ale postavili před koncil místního národního výboru a nakonec za to dostal, tušim, pokutu. Prej mu tam ale pěkně "zatápěli". To je asi tak všechno, co si z dějepisu pamatuju...
Nejlíp komplet výstroj, co maj' policajti při zásazích proti demonstrantům. Pokud možno, tak včetně plynový masky pro případ nasazení kadidelnice. Pravidelnej výcvik v používání ochranných pomůcek nutností. Doporučeno absolvovat kurzy zdravovědy, taktického řízení vozidel a slaňování. Modlení už dávno neni pro starý báby... :-))
Konečně jsem pochopil, proč je zakázáno vstupovat do kostela s pokrývkou hlavy. Důvody jsou pochopitelně čistě náboženské. Snižovalo by to efektivitu použití některých liturgických pomůcek... :-))
Už nepůjdu do kostela,
nechci dostat po palici,
abych úraz utrpěla
a skončila v nemocnici.T*
Ten ateista měl vlastně štěstí, že ho zvědavost nepřivedla do synagogy. Tam by možná dopadnul hůř. Na tohle mu bude stačit akorát pytlík s ledem... :-)