Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sev cizím městě u jezu
19. 06. 2010
2
5
667
Autor
Rxrxrxr
bouřilo se
že bys snad
chtěl mě obejmout
ty ne
těžká hlava pod poklicí mraků
spěchám v dešti
k jezu pryč od tebe (v cizím městě)
čekáš
voda a já snoubíme myšlenky
čekáš
já, jez, hustý drobný déšť
Polsko
cihly, roviny, stromy, ruce
5 názorů
No ježíš, to je sice hezký, že jsi tak uvědomělá svých vlastních práv, ale těžko mě to přesvědčí o tom, abych před tebou nebránil Písmák jako celek s určitými pravidly. Způsobem, jakým uznám za vhodné.
můžu si dělat co chci a je mi celkem jedno jestli je to vůči někomu fér nebo ne...
myslím, že se tu často vidí i horší věci, třeba hrůzný rýmovánky a kýče pod kterýma jsou někdy i komentáře, že je to krása...je to holt otázka názoru. omlouvám se že jsem tě pohoršila a můžu říct na rovinu, že je mi to fuk.
(o ikonce koncepty sem nevedela :D tak mozna si nekdy dam neco i tam, mozna ne)
Tak si to ukládej jako "Koncepty", co můžeš vidět jen ty - je to fér vůči těm, co to chtějí skutečně prezentovat.
no... uprime receno je mi celkem jedno jestli mam kritiku nebo ne, pisu si to sem, abych to neztratila a pak to treba este zpracovavam. kdyz pisu na papir nebo do slozky v pocitaci vetsinou se to ztrati
Máš 50 děl a 44 kritik. Až budeš mít těch kritik 200, tak mi napiš a já ti zkritizuju (popř. otipuju) všechno, co tu máš.
Ale pokud k tomu budeš přistupovat takhle sobecky (viz Nápovědu), tak moc nemá smysl to sem dávat.