Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sevedou nás a vedeme se ..
18. 08. 2010
2
20
1683
Autor
Knihovník
Řídit se čistě svými pocity si mohou dovolit lidé, kteří jich moc nemají, nebo je nemají tak intenzivní/extrémní.
Na opravdu citlivé jedince jsou kladeny vysoké nároky soudnosti.
20 názorů
Kamil Sikora
20. 08. 2010Predrag_Tomič
18. 08. 2010
Takže máme soudnost náročnou, vysoce náročnou, velmi vysoce náročnou, urozenou, vysoce urozenou..atd. Citliví jedinci, kteří vlastní pouze jeden pocit/48h jsou za celej den omlácení jak smaltovanej kýbl pod Everestem. Těm je jakákoliv soudnost hovno platná. Pokud se jedná opravdu o citát, chtěl bych upozornit, že texty pocházející z terapií pacientů nelze zveřejňovat.
sis nejsi povinovan..ale toto dilo by chtelo vysvetlit!
...citat to neni a nikdy nebude-navic to neoslovuje, vymyka se to presahu, je to slovne spatne sestavene, neurcujici hlavu abi patu!
Nemyslím si, že bych byl snad povinován vysvětlovat publikované myšlenky. Spojitost se mi zdá naprosto zřejmá a popisem bych mohl původní význam jen zamlžit.
Jsem však rád za Vaši kritiku, dává mi tušit, že toto dílko k některým lidem prostě nemluví. Nevadí, většina věcí není univerzální.
Poprosil bych ale o umírnění Vaší diskuse, která se dílu vůbec nevěnuje, děkuji.
ale tobě jakoby došel dech. takový blábol, co jsi momentálně vypustil do éteru, zvládne i takový gigant jako je pišta hufnágl
return-of-ca-2
18. 08. 2010
Poradil jsem ti, abys čekal. Sdělil jsem ti, že to zní jak povel pro psa. Prosím, promiň mi mou stručnost. Chceš ještě něco vědět ?