Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBarvité lži
12. 11. 2001
0
0
557
Autor
Handz
Barevné lži
A byla to ta nejv
ětší lež ze všech na oblacích z deště vonících po vráskách.Vlese nevid
ěl žádnou zvěř ale něco ho svědilo na ruce ve které držel klamnou výpověď své ženy.
Nahle uvid
ěla vlasy svého nenarozeného syna a byla to taková teplá strava po ranní kávě pomyslela si.
Na stole le
žela věc z nehmoty , oni se na ni dívali a rohlík na strouhanku tvrdl stále víc.
N
é že by to nebylo patrné na druhý pohled ale ta dálka nebyla vlastně na horním okraji kůry protože
slzy st
ékali proudem na zem tvořenou malími platformami čistého potěšení.Nahl
édl do kamen a na zelené přikrívce se probudil pes s jedním uchem který barevně viděl Oheň hořel nahlas plamenem který až v kostech mrazil.Na hlav
ě měl paruku , ona byla zamyšlená, proto asi ten autobus měl jedno okno otevřené dokořán..
A byla to ta nejv
ětší lež ze všech na oblacích z deště vonících po vráskách.
Bylo to takov
é vlhké řekla , přitom dopíjela suché martini s ůsměvem na tváři, jako by nevěděla že její zítra přejetá kočka dnes dostala blechy.
Zamyslel jsem se a chl
ípná paní od vedle mě odvedla za ruku jinam.
Sledoval ho jak ukon
číl svůj bídný život potom nastoupil do stroje času aby se vrátil zpět do budoucnosti a přestal existovat.
Na hlav
ě měl krásnou novou čepici s bambulkou ale jeho přítelkyně byla nahá.
Pr
ávě proto tě proklínám ,na nádraží se objevilo dvouhodinové zpoždění vlaku jehož záchraná brzda nefungovala.
J
á tam byl a ta světla zářila velmi chytře.
Ona byla opravdu skvostn
á ale ten blázen nebyl schopen pohnout strnulým svalem plným pouhé představy o krásné budoucnosti.
Uvid
ěl ji a jeho vlastnosti se nadechli růžově malebného nápoje který se vstřebával přímo do sliznice nádherného bytí.
A byla to ta nejv
ětší lež ze všech na oblacích z deště vonících po vráskách.
Nechala mu velk
é bohatství a on se nalil až po okraj olejem , dveře se otevřeli najednou tam nestál nikdo ale lednička začala být tak nějak sexy.
Sva
čina se trochu natáhla a neutronový pochod v těle mouchy napíchlé na nit z hedvábí se ozvalo temné bublání všehomíra.
Potom co na
šel to co hledal se posadil na trůn spící opice která byla před milióny lety červeně svítící vábničkou na levně se smějící obyvatele. Přistoupil blíž a poklonil se všudy přítomné plochosti jenž tak velmi mu připomínala jeho ženu o vánocích vždy když si na sebe vzala ten krásný zelený kožich po dědovi.
A byla to ta nejv
ětší lež ze všech na oblacích z deště vonících po vráskách.
Ano ale nev
ím to jistě ,protože jestli ta chtivost překročí práh sebelítosti by odpověď mohla znít i ne.
Jeho auto s jedn
ím kolem mělo v dřevěné bedně chronologickou závěť, potom co ji přečetl se dal do sekty která neměla na dveřích napsáno kdo zabyl jeho já.
Ten mot
ýl se jen tak projevil ve svém stříbrném hrobě s vzácnou kajutou.
Cht
ěl jsem něco říct ale nešlo to ,páska se přetrhla tlakem tvořeným nechtěnou zlobou.
Tvrdl na to m
ístě už celé sekundy ale nešlo to jinak když ta paní v bláznivých šatech neměla schéma tvaru jeho mysli v očích zrovna vepsáno.
Vypr
ávěla o sobě celéhodiny ale nikdo kdo seděl na lavečkách z modrého dřeva si z toho nic neodnesl.
A byla to ta nejv
ětší lež ze všech na oblacích z deště vonících po vráskách.