Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seÚvodník od autora Elleanor
Autor
slovoma
Přiznávám se, že čtení poezie jsem nikdy mnoho nedala. Teorii verše jsme ve škole přeskočili a ani má iniciativa o toto téma nikterak nezavadila. Jsem zkrátka básnický analfabet a poezii ani za mák nerozumím – „technicky“.
Přesto se neustále pouštím do veršování, zcela bezostyšně nazývám své výtvory básněmi a ke všemu se je nezdráhám zveřejnit.
Jenomže mě to baví.
Hrát si slovy, vytvářet obrazy, vkládat emoce do slov často plných kýče a patosu. Baví mě lámat si hlavu s tou písmenkovou skládačkou, škrtat, pálit a nalézat. Baví mě myslet si, že je to nakonec i docela dobré.
Nikoho nenutím mé verše číst, neplánuju vydávat sbírku svých básní knižně, ale nechce se mi psát do šuplíku. Jsem jednoduše šťastná za pár čtenářů, jimž se moje tvorba líbí. Nic víc nechci. Žádné ambice. Snad jen touha po souznění.
Možná, že na Písmák vůbec nepatřím.
Nic objevného světu nepřináším, ničím novým ho neobohacuju. Zároveň ale nekalím vody, nekazím ovzduší, nechodím bez pozvání. Vlastně o mně prakticky ani nevíte. Jen si tu tak tiše šepotám do uší těch, co o to stojí.
Možná, že bych tu vůbec neměla být, ale jsem tu ráda. Jsem nebásník s poetickou duší. Snad se tu i pro takové nalezne trochu místa a pochopení…