Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVIBRUJÍCÍ MILENKA
Autor
Lan
V potřebě rychlého občerstvení, riskla jsem smažená křidélka KFC.
"Udělám vám meníčko s nápojem zdarma," nabídla mi prodavačka.
Postávala jsem pak dlouho před čepovacím pultem, než jsem si do kelímku, rezignovaně, jednu z těch limonád načepovala.
Okusovala jsem kukuřičný obal z kostiček, nabírala příliš velké kousky překyseleného salátu bez možnosti překrojit je a divila se, jak všem kolem chutná.
K vedlejšímu stolku si přisedla žena. Kdyby se nehrbila, kdyby změnila účes i brýle odpovídající nevkusu, se kterým byla oblečená, kdyby se proměnil výraz v její tváři, mohla by být docela hezká. Naproti ní její zmenšená kopie. Matka a dcera. K té dvojici patřil muž.
Matka s dcerou šly objednat menu. Muž zůstal sedět u stolku.
Schovaný za sloupem koutkem očí kontroloval polohu žen. Vyndal z kapsy u kalhot mobil a s výrazem chlípně rozkošnickým, úsměvem vzrušeně spikleneckým, vyťukával mobilní zprávičku.
Ve chvíli, kdy jeho žena a dcera přicházely, poslední stisk a mobil se rychlým pohybem ocitl v kapse u klahot.
Žena před něj postavila tác s jídlem.
Pak v jednu chvíli vyletěla prudce mužova ruka ke kapse s mobilem a ve stejném okamžiku zacukalo v jeho tváři. Jistě mu zavibrovala jeho milá.
Tak blízko.