Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMomentka z Aberdeen
27. 11. 2010
3
14
1008
Autor
Pozér
Jedno
"regular espresso
to go"
déšť, sníh, vichřice
za okny Cafè
Půjdu kolem
pobřeží
Severního moře
domů.
14 názorů
animovaný medvídek Pú
28. 11. 2010
Krásná momentka, je v ní vše, teplo, chlad, stesk i zima, ba i těšení. Jako mé takové "teď v tento moment": zadělávám na adventní věnec, zavoní svíčkou večer zapálenou, někomu v pokoře Adventu, mně ve štěstí, potěší..v tichu místnosti hřeje nyní už...
...takle položený : nic.
Lítající ve větru "TAM" : dost.
já jsem pro TAM.
ufff...to kdybych vědel...
no...možná do knihy, pomocí které chce autor ohromit svět a taky tu holku, co mu pořád dává košem.
ufff...to kdybych vědel...
no...možná do knihy, pomocí které chce autor ohromit svět a taky tu holku, co mu pořád dává košem.
kdybych měl vyjímečné myšlenky, tak je nedávám na Písmák
děkujeme za upřímnost, jsme zde odkladištěm zcela nevyjímečných myšlenek :))
kam se vlastně dávaj ty vyjímečný (kromě patentovýho úřadu samozřejmě)? :)
no, narovinu, kdybych měl vyjímečné myšlenky, tak je nedávám na Písmák.
Když to vyjde, tak budu příští rok psát něco podobného z Lerwicku.
V Leeds se mi holky líbily víc, protože bez ohledu na počasí nosily minisukně.
Skotky moc minisukně nenosí. I když sem tam...
Teď se zrovna významně kamarádím s jednou Skotkou, není sice moc hezká, ale je milá.
podle nějakýho průzkumu jsou v Aberdeen nejošlivější holky na světě, je to pravda? :))
spousta lidí je někde pryč, spousta lidí je někde, kde je hnusný počasí. a každýmu z nich proběhne denně hlavou pár desítek podobnejch myšlenek. myslíš, že tahle je něčím vyjímečná? já myslim, že ne.