Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBlbost s hvězdičkou XIX.
06. 01. 2011
6
21
2192
Autor
MKbaby
Nad krajem se zvolna šeří,
utichají hádky,
ti, co sedí u večeří,
civí na pohádky.
Rozhazuje Večerníček
pohádkové stránky,
těšíme se na příběhy
Rumcajse a Manky.
Nemohu se zbavit dojmu,
že tu něco skřípe -
místo Manky Méďa Péďa
vede řeči chlípné.
Na Análku, což je víla,
z houští vilně kouká,
Análka se nedivila,
osedlala brouka.
Když však motýl Onanuel
opanoval scénu,
dál už jsem to nevydržel,
probudil jsem ženu.
Nežli tenhle večerníček,
radši k starý vejdu,
u domácích prasárniček
budu za obejdu…
21 názorů
:)))
Beriem...:)
Zabudam posielat aviza, vysvetlovala som,ak by si mal zaujem, co je to cernohor:)
U nás se hajá tak, že se jen leží, takže je možné přitom psát. Jinak vzácný exemplář bezpochyby jsem, protože jsem jen jeden. Tedy alespoň nemám podezření na rozdvojení osobnosti :)
medicinu treba mat vzdy po ruke, ako vravime my, hypochondri...
U nas ked niekto haja, tak spi...ak aj u Vas tak, Ty si vzacny exemplar - hajas a pises:)
Len, prosim, na mna neprskni, musim rano do prace, inak by moja vyplatna paska bola este tensia:)
Ne, u nás nemrzne, už je, zdá se, že definitivně, jaro. Ale hajám v pelíšku, asi na mne někdo prsknul virus - možná mne nakazil můj počítač. A tak je medicína nutná :)
nebodaj si chory? A ci u vas mrzne? Vtedy dobry horuci caj s rumom, prevonia byt pohodou:)
dohovor nosu, zle spracuva signaly ...rum pouzivam len do caju a kolacov...volne slivovicku, vinko...
Ty si niektory z mojich susedov?
Clovek uz nema anonymitu ani na ceskom webe:)
To mne teda miesto nikto neuvolni...zeby to bolo tym, ze chodim vsade peso?
No, máš recht. Ona v tomhle věku už stojí za hřích každá, protože už mne začínají pouštět sednout v tramvaji a jedna školačka mne chtěla převést přes silnici :)