Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNejvětší almanach současné mužské české a slovenské intimní poezie - info
Vážení písmáčtí - především mužští - autoři,
nadešel čas zveřejnit výsledky vaší autorské účasti na zmíněném almanachu
http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=361675
K datu 31. 12. 2010 se do připravovaného projektu přihlásilo se svojí milostnou tvorbou 14 autorů (jejich jména budou zveřejněna po splnění podmínky 45 autorů). Předběžně chci prozradit, že některé z básní mají úžasný romantický náboj a ženské čtenářky si zcela jistě přijdou na své.
Je logické, že jde ve velké míře o autory zvučných jmen.
Tím nemám v úmylu odradit autory začínající, naopak. Pro ně je tato příležitost vytvářena především.
Velmi lichotivá je skutečnost, že se různými cestami k zařazení do almanachu hlásí básníci, kteří nepublikují své dílo na www.pismak.cz. Vzhledem k nízkému počtu autorů z tohoto literárního serveru ruším tuto podmínku.
Termín konečné uzávěrky tedy posouvám do konce měsíce května a těším se, že počet autorů nejen dosáhne hranice 45, ale v lepším případě i více. Mužská milostná poezie má totiž svoje nezaměnitelné kouzlo, o čemž se z došlých a docházejících děl neustále přesvědčuji.