Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seK.O.U.L.E./ kaPŘÍ BOJkot
22. 02. 2011
4
42
3975
Autor
puritan
Chlapi, musíme s tím něco udělat!
Snadno se řekne, ale jak?
Do příštích Vánoc zbývá skoro rok.
Ze sádek svedem svižně vody tok
do moře. Kdepak, až do oceánu!
Už žádné kladivo a jím do čela ránu
nikomu z nás! Stop! Už to stačilo!
Smažený, na modro či třeba na bílo
kapr na stole vánočním
to už je minulost?
Je, vážně, chlapi
jak jsem řekl:
DOST!
42 názorů
No, to se dalo čekat. Když někdo osloví mě, jak by jeho dílo podle mého mohlo vypadat, není nic snazšího než uvést svoji vlastní verzi. Ty ji evidentně nemáš. Tak pro příště lépe važ slova, než někoho označíš za prudiče.
No dobrá, tohle chápu, ale ukaž mi směr, kterým by se dle tvého vkusu mělo toto dílo ubírat. Seškrtej mi ho, dávám ti volnou ruku. Hovořit v obecné rovině je tak akorát na prd. Možná na dva.
To tvrdíš ty. Pojď se bavit o textu, o nic jiného tu přece nekráčí. Konečně!
Já se nehádám, kde to bereš? Šlo mi jen o odpověď na otázku a ta tu nikde není...
IMa: Taky chytrá!
Já se nehádám, kde to bereš? Šlo mi jen o odpověď na otázku a ta tu nikde není...
IMa: Taky chytrá!
děti, nehádejte se furt.. že vás to baví.. mne teda ne, ale byla jsem přivolána zpět.. soudcovat vám nebudu, jste jeden jako druhej..
Klasický samonasírání: Marvin napíše, že je to docela vtipný, jen by to mohlo být trochu pečlivěji zpracovaný, puritan na to, že proč je to jako odfláknutý, a už to jede :(
Někdy se člověk stane hlupákem, aniž by o tom měl sám potuchy... Říkám, povrchní...
Jarmila Moosová Kuřitková
23. 02. 2011experimentátor
22. 02. 2011
Velmi povrchní, víš to? Co když je to opsáno z dílny někoho jiného, jen se to právě tématicky hodí, ha? Co když mám k publikaci svolení, ha? Neodpovídej, už mě to nezajímá.
mořský koník
22. 02. 2011mořský koník
22. 02. 2011
kapři sou dobrý, obzvlášť rád mám smaženýho s hranolkama - anglický štajlo, nejlíp zabalený do novin a potom doutník...