Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePrvní sex s ní - deflorace
Autor
deflorant
"Oh, drahoušku! Myslím, že je ten správný čas", řekla mi moje holka Dáša a já jí na to řekl "No, tak kuř, no". Ona mi řekla, že holky přece chtějí, aby se na to šlo pomalu. Ale proč sakra pomalu? Já chci šukat a ne se líbat, jako to dělám furt! Jsem v posteli, tak prostě budu snad šukat, ne? A seru na to, že to bude poprvé. Rozhodl jsem se, že teda dám na ni a půjdeme na to pomalu. Po pár ztracených chvílích těmito věcmi, co se dělají i na veřejnosti, mi konečně řekla "Jsem připravená ztratit panenství". "No kurva jooo, konečně ty vole!" v duchu jsem si řekl a během 2 vteřin jsem jí ho tam celýho zasunul a začal jsem prudce přirážet. "Au! To nemyslíš vážně, Petře!", pochopitelně vykřikla a já na ni "No tak jak vidíš tak asi jo." Po minutě jsem prožil skvělý orgasmus, ale ona ne. Shodil jsem ji z postele, vzal jsem nůž a zapíchl jsem jí ho do její vagíny. Začala krvácet. "Odpaním tě ještě víc, Dášo!", vykřikl jsem a vrazil jsem jí ho tam celej. Krvácela moc a moc, až plakala. Nůž jsem z její vagíny vytáhl a začal jsem ji šukat znova. Nožem jsem přejížděl ze spodu až ke krku a řekl jsem jí, že jakmile prožiju další orgasmus, zapíchnu jí ho do krku. Prožil jsem, zapíchl jsem, Dáša už nebyla. Najednou mě probudila moje máma celého zpoceného z toho hrozného snu, ve kterém jsem se nepoznal. "Proč ti tak stojí?" ptala se mě. Já jí na to odpověděl "Protože se mi zdálo o sexu s dívkou mých snů, ale byl hodně brutální a byl jsem tam v roli sadisty a vraha". "Ale Petřičku můj, tak na to nemysli".