Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNOC BÁSNÍ 2011 - přečtěte i své básně
07. 03. 2011
1
11
1672
Autor
michal_k_kosmonaut
5 autorských básní zašlete nejpozději do 9.3. (tato středa do 24h) na adresu michal.simicek@volny.cz s předmětem NOC BÁSNÍ. Nejlepší básně zazní přímo v hlavním večeru (výběr: subjektivní výběr píšících organizátorů večera - neměla by uniknout kvalita, ale také nemohou čist všichni:).
Cílem večera je společně poslouchat kvalitní autorskou poezii a seznámení mezi píšícími autory.
Těšíme se na zaslané básně a hlavně na akci, která je již tento pátek v Café Práh (Brno, Vaňkovka) - www.cafeprah.cz
11 názorů
jinak... že ten Práh mám opravdu oňuchaný... pár vybraných foteček z vybraných minulých akcí..
Práh 4
Práh 3
Práh 2
Práh 1
..jestli máš čas a chuť se kouknout .. jen tak, pro zajímavost :-)
:-))) ..."já jsem Papouch a nelíbí se mi tady:)".
Beru!!! :-))))))) Dík.
michal_k_kosmonaut
22. 03. 2011
No teď´s mi to teda natřel, kosmonaute.. :-pp
Nemusíš se hned čílit, prskat a nakrknutě mi popisovat celou akci. Dovedu si to představit, nebyl jsem tam jednou.
Tobě se tam možná líbí, ale já tvrdím, že to prostředí je nepoetické a nezachrání to ani 40 nadšených hlav a bečka piva (o které ti notabene ani nestojím). :-P :-)
Mimochodem, tím bych se moc nechlubil, že jste ve čtyřiceti lidech dokázali vyzunknout dvacetilitrové štěně za celý večer... To jste byli našrot, co?
:-P :-DDD
Teď vážně - nečil se. Tu poznámku jsem nemyslel zle. Už jsem ale prolezl hóódně všelijakých akcí, ale Práh je snad nejblbější místo, kde jsem kdy byl.
Nicméně přeju, pokud to hodláš pořádat i nadále, ať se daří!
michal_k_kosmonaut
17. 03. 2011michal_k_kosmonaut
17. 03. 2011Miluna Vošková
11. 03. 2011
martinez - neee :)
to přece není o pivu
(notabene v Práhu zrovna mají hnusné .-)
dyxem Ti to už byl pravil .. Práh působí ratejnovitě, rozpačitě, dráždivě, nepřátelsky, strojeně... všechno možně, jen né inspirativně, útulně a poeticky... je mi líto